BU BLOGDA ARA

15 Nisan 2013 Pazartesi

NYC Expert Last Nail Polish - Rosy Knows

NYC ojeleri daha önce de deneyip sevmiştim.



Alice'in gönderdiği ojelerin arasından bu renk çıkınca çok sevindim.Pembemsi bordomsu bir renk Rosy Knows.Mat bitişli asil bir renk...


NYC ojelerin yapısı güzel tam sevdiğim gibi akışkan,sürümü kolay,kuruması ise çok hızlı.2 katta tam rengini veriyor,fırçası özellikli değil standart bir fırça ama iz bırakmıyor.
Üzerinde 7 güne kadar dayanır ibaresi var ama ben genelde ojelerimi sürdüğüm günün gecesi çıkardığım için bu konuda yorum yapamayacağım.Hem zaten 7 gün aynı ojeyle gezmeyi kim ister ki, 2 gün idare etse yeter de artar değil mi?



Bu ojeyi de tırnaklarımı dinlenmeye alıp kısacık kestiğim için takma tırnaklara uyguladım. 




 Maksadım daha önce denemediğim ojeleri sırayla deneyip fikirlerimi sizlerle paylaşmak,o yüzden nail art işine bir süre ara vermek durumunda kaldım.Ama ojeyi dümdüz sürüp tanıtmakta hoşuma gitmediğinden,basit bir süslemeyle biraz renk katmak istedim.


Ojeyi ve süslemeyi nasıl buldunuz?


NYC ojeleri Watsons'lardan temin edebilirsiniz.


12 yorum:

  1. süsleme de enfes, oje de enfes, tırnaklar da enfes ama tırnaklar bir tık kısalsa daha güzel olur gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım beğenmene çok sevindim :) kızı yatırdıktan sonra yaptım kısaltmaya üşendim inan,yoksa bende biraz daha kısa tercih ederdim :)

      Sil
  2. Renk de harika süsleme de, basit ya da uğraşlı ne yapsan yakıştırıyorsun, yakışıyor:) Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,ne güzel bir yorum bu böyle çok mutlu ettin beni :)

      Sil
  3. This is so pretty and lovely - a real summer mani!

    YanıtlaSil
  4. Ojenin rengi çok güzelmiş, nail artlada harika olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım çoook teşekkürler:)

      Sil
  5. Ojenin rengini ben de çok severek aldım:) Yakında oje kardeşi oluruz kendime de alırım bir tane :) Çok güzel olmuş süsleme, güzel günlerde kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)kıskandın mi bakiiim :) Teşekkürler canımcım :):)

      Sil
  6. tam hatırlamıyorum ne yazmıştım ama renk çok güzel demiştim herhalde çünkü çok beğendim rengini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceki yorumuna ne oldu anlamadım valla,çok teşekkürler canım:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)