BU BLOGDA ARA

11 Nisan 2013 Perşembe

Kalyon Nail Polish & Essence Colour&Go Swatches


Kalyon oje şurada bahsettiğim hediyeler arasında geldi.Markaların çoğunu daha önce denemediğim için sırayla deneyip fikir ediniyorum.Bu durumdan çokta memnunum:)
This Kalyon nail polish is a gift to me.I told you here before .I haven't tried lots of them before.And now I began to try these new brands and rewiew them.Love this!



Kalyon ojenin yapısı bana biraz koyu geldi,bu yüzden sürerken biraz zorlandım.Ben daha akışkan ojeleri seviyorum.Oje ilk katta biraz fırça izi bırakıyor.İkinci katta kapatıcılığı iyi ama ben 3 kat sürdüm rengini daha net gösterebilmek için.Fırçası ideal boyutlarda ve kokusu da insanı yormuyor.
Kuruması tek katta gayet iyi ama ben üç kat sürdüğüm için biraz zor kurudu.
Kalyon nail polish's texture is a little solid for me so ıt is a little hard to apply for me.You can love.I love luquid type.If you apply twice it will seem enough good:) Its brush has ideal size.And it smells like a nail polish,not more.And finaly it is easy to dry.





Bu Kalyon 223 numara.Renk olarak bayıııııldııım :) Siz nasıl buldunuz bu rengi?
İt is number 223,I love the color very much.What do you think?

Bir de bu ojenin üzerine simli oje uygulamak istedim.Ve Essence Colour &Go 112 numara Time for Romance'ı seçtim.  
I wanted to apply glitter with this nail polish.And I prefered Essence Colour&Go number 112,time for romance.



Ojeyi tek kat uyguladım.Essence'in bu ojesinin yapısını da sevdim.Fırçası geniş,sürümü kolay,kuruması kolay, kokusu biraz keskin bir oje.
I applied the nail polish for once.Loved this nail polish's texture too.It has a large brush,it is easy to apply,and dry but it smells a little sour.



2 katta kendini belli edecek bir oje .Tek başına da gayet güzel duracaktır.
If you apply twice,you don't have to apply base coat.



Görüntü olarak ben bu iki ojeyi bir arada çok sevdim.Siz nasıl buldunuz?
I love this combo very much,what about you?

16 yorum:

  1. It's a beautiful layering - maybe you should try to thin the Laylon a bit...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks Maria this is good idea :)

      Sil
  2. Kalyonun rengi muhteşem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim Sinem'cim zaten pembe delisiyim :)

      Sil
  3. ben kalyon ojeyi tek başına daha çok beğendim.inanılmaz güzel bir pembe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzel bir pembe,şeker gibi :)

      Sil
  4. Kalyonun rengi çok güzelmiş, hemen aklıma yazıyorum :) İkisi de bir arada çok şık durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) teşekkürler canım,alan çok güzel seçmiş değil mi?:):):)

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim, güzel tırnaklarında görmek beni çok mutlu etti:) Kimmiş acaba :))))

      Sil
  5. ayy bayıldım manikürüne hayatım (: geçen oje alırken bakındım ama bunu bulamadım bende bubble gum'ı aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürle güzel kuzum :) Sende güzle güle kullan bebekim :)

      Sil
  6. Kalyonun rengi çok tatlıymış bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler,beğenmene sevindim Ayşegül :)

      Sil
  7. çok beğendim her zamanki gibi çok yakışmış tatlımmm:*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)