BU BLOGDA ARA

4 Nisan 2013 Perşembe

Groom Nail Art

Malum önümüz yaz.Artık her yerde bir düğün furyası alır başını gider :) Eee o zaman bi damat bi gelin bu bloga da şart:) 
Sunny days are coming,there will be brides and grooms everywhere.And I have to paint a bride and a groom for this blog :)


Ben damattan başlamayı tercih ettim ki güzel gelini beklesin dursun :)
I prefer to begin painting groom,wanted him to wait beautiful bride :)



Nasıl olmuş bu damat sizce?
Is he handsome?



Yapılışı basit o yüzden anlatmadım..
It is easy to make,so I didn't  tell how to make it.. 


Gelini merak ediyorsanız bir sonraki postu beklemeniz yeterli :)
If you want to see bride,look forward the other post :)

20 yorum:

  1. What a handsome groom, well done :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) thanks Maria, I am not as good as you yet!

      Sil
  2. Hihihihiiii, bekarlığa veda partileri için çok sugar olabilir :D

    YanıtlaSil
  3. Cok tatlıı. Goncacın bu arada o Cin sitesinden dun 30dolarlık bi sipariş verdim denemelik. Bakalım neolacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşekkürler canım,hadi hayırlısı:)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuş bende denedim geçenlerde ama seninki kadar düzgün yapamadım tez vakit bir daha deneyeceğim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) senin yaptığında güzel olmuştur eminim:)

      Sil
  6. Gelini de koy da düğünümde kendime yapayım ondan ehhe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağır dügününe gelip ben yapiim cicim:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)