BU BLOGDA ARA

20 Nisan 2013 Cumartesi

Goldenlady Nailpolish & Easy Flower Nail Art

Bugünkü konuğumuz goldenlady oje.Bu markayı da daha önce denememiştim.Ve çok şey kaybetmişim.


Bu ojenin yapısına ciddi anlamda ba-yıl-dım. Sürümü çok güzel, sürerken çok keyif aldım.Yapısıyla,fırçasıyla,sürümüyle,kurumasıyla ilgili söyleyecek tek bir olumsuz şey bulamıyorum.



Ben 448 numara, petrol mavisi olanı seçtim.Mat bitişli çok güzel bir renk.Tek katta kapatıcılık sağlıyor ama ben psikolojik olarak tek kat ojeyi kaldıramıyorum ikinci kat bana şart:) Siz tek kat sürebilirsiniz, benim elde ettiğimden farklı bir sonuç elde etmeyeceksiniz.
Bir de toluene içermiyor.Ben ilk toluene free yazan yeri görünce bu ne biçim isim ayol ojeye böyle isim mi konur dedim ama sonra farkına vardım yanlışımın:)


Gelelim nail arta, bugün bu basit çiçekleri seçtim.Bu rengin üzerine güzel oldu birde lila yada pembeyle denemek lazım..



Bugünün ojesini ve tırnak süslemesini nasıl buldunuz?

Goldenlady ojeyi diğer renklerini alabilecek kadar çok sevdim.Küçük bir parfümeriden aldım ben başka nerelerde vardır bilmiyorum denk gelmedim çünkü.Fiyatı da 2.5 Tl idi yanlış hatırlamıyorsam.

13 yorum:

  1. Çiçekler çok güzel olmuş bayıldım! Ojenin rengi çok güzel, Alix Avien'nin 272 numarasına çok benzettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,272'ye de bi bakayım :)

      Sil
  2. OO baya düzgün ve güzel olmuş ne güzel yapman vakit ayırabiliyor olman, çok güzel birşey,bende nail art üzerine sen gibi mavi renk ojemle bişiler yaptım bugün,resimlerini çektim hatta yarın yorgun olmassam koyarım inşallah bloğa bakıp yorum yaparsan sevinirim fikrini öğrenmiş olurum.
    ''...Sevgiler...''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)çok teşekkürler, blogunu takibe aldım postunu gördüğüm zaman yorum bırakacağım mutlaka :)

      Sil
  3. ((:OOo teşrif etmissin bile çok naziksin umarım beğenmissindir bloğumun tarzını,daha önceden yaptığım 2 nail artım var bir ara müsaitken yazılar fazlalaşmadan bi karıştırmanı tavsiye ederim:))

    YanıtlaSil
  4. @kokoş :) blogunu çok kurcalamaya fırsatım olmadı ama en kısa sürede kurcalayıp fikrimi belirteceğim :):)

    YanıtlaSil
  5. (:Dün yazdım o kadar gece gece oje yazısını ama yayınlıyamadım nete bir haller oldu:/Ama yarım saat önce yayınladım nail artı bakbilirsin gönül rahatlığıyla
    ...SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  6. @little butterfly; çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)