BU BLOGDA ARA

27 Nisan 2013 Cumartesi

Gabrini Nail Polish & Cutebow Nail Art

Daha önce denemediğim ojeleri denemeye devam ediyorum. Bu seferki ojem Gabrini Elegant Mirror Colors.



Ojenin yapısı kullandığım diğer ojelere göre biraz daha akışkan geldi bana,ama kesinlikle sürümü zorlaştırmıyor.Fırçası standart.Kuruma süresi de iyi.
Tek kat sürüldüğünde yeterli değil ama iki katta tam kapatıcılık sağlıyor.Parlak bir bitişi var.



Bu morun güzel tonu oje,serinin M 07 no'lu ojesi.

Gelelim nail arta;bu sefer tırnaklarıma kurdeleler yaptım.






Sevimli de oldular.Siz nasıl buldunuz? 




11 yorum:

  1. It's a very pretty color - and it looks cute with the bows :)

    YanıtlaSil
  2. @maria thank you so much :)

    YanıtlaSil
  3. çook cici olmuş kurdeleler falan :) bu aralar gabrini ojeleri her yerde karşıma çıkmaya başladı ben denemedim daha ama alıp denicem :)

    YanıtlaSil
  4. @pembe püskül çok teşekkür ederim :) bence de denemelisin :)

    YanıtlaSil
  5. İlk yazıyı okumayıp direk resime baktığımda yapıştırma sandım ne kadar düzgün yapmıssın tütütü!!maşallah çok iyi olmuş yeea:))

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı olmuşlar, her zamanki gibi ^_^

    YanıtlaSil
  7. @kokoş hehehe,pek şımardım mutlu oldum, çok teşekkürler :)♥
    @alice makyaj diyarında çok teşekkürler kuzum:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel pek güzel süper güzel!
    fiyonk detayına biterim zaten, dövmem bile var fiyonktan:)
    çok güzel olmuş!
    öpücükler bebiiim

    YanıtlaSil
  9. @coco bolinho :):) beğenmene çok sevindim canımcım :) çok çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. tırnak süslemelerini beğenerek takip ediyorum buda çok şirin olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. @tuğçe demir ayyy bunu duymak ne güzel,çok teşekkürler canım benim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)