BU BLOGDA ARA

9 Nisan 2013 Salı

Flower Chain Nail Art

Yazlık bir tırnak süslemeyle daha karşınızdayım:)
I am here with a summer nail art:)




Çok sevdiğim China Glaze For Audrey ojemi 2 kat uyguladım.Diğer kalan tüm şekilleri noktalama kalemi ve kürdan kullanarak yaptım.
I applied my lovely China Glaze nail polish, which is for Audrey, twice.I made the dots using  dotting tool and toothpick.



Yaptığım çoğu tırnak süslemeyi yardımsız sağ el tırnaklarına yapmak mümkün olmuyordu.Bunu kendi başınıza iki elinizin tırnaklarına da yapabilirsiniz.Bu açıdan da güzel bir süsleme oldu.. 
Nail arts I've done so far was impossible to apply my right hand nails unassisted. You can apply this to your both hands by yourself. Regarding this, a good art nail.. 


Ben başka renk ojeler üzerine de deneyecek kadar sevdim.Siz nasıl buldunuz?
I also liked it to be applied to other colours of nail polish, what do you think?

18 yorum:

  1. Sabah sabah içim açıldı resmen :)
    For Audrey gerçekten çok güzel bir renkmiş.
    Süslemeye zaten lafım yok, basit (benim için değil elbette senin için) ama çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Rengi bende çok seviyorum,ojenin yapısı da harika :) Süslemeyi beğenmene çok sevindim canım:)

      Sil
  2. Ohh, so sweet this is, a perfect necklace for a summer day :) - great idea!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria:)I feel like Havaian girl with this nail art:)

      Sil
  3. Ojenin rengi de çok şekermiş, manikür de bi o kadar şeker olmuş:) Kanım kaynadı çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bilge beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  4. Evet, tam yazlık olmuş!!! Çok beğendim, toplu iğne başıyla bir deneyeceğim :)) Muck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Canımcım bi dene bakalım nasıl olacak :)

      Sil
  5. Tırnaklara yazı getirmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sinem için açılıyor böylece:)

      Sil
  6. Çok güzel olmuş,bayıldım ben♥

    YanıtlaSil
  7. Ahh içim açıldı o renk kombinleriyle =)

    YanıtlaSil
  8. Bu mavinin en sevdiğim tonu, süslemelerin de çok şeker görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım,beğenmene sevindim:) Mavinin bu tonunu bende çok seviyorum :)

      Sil
  9. ba yıl dım! muh te şem! bana da yap lütfen

    YanıtlaSil
  10. @little butterfly; beğenmene sevindim yaparım tabiii :):)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)