BU BLOGDA ARA

25 Nisan 2013 Perşembe

Flormar Eye Make-up Remover

Flormar'ın göz makyaj temizleyicisini uzun zaman önce aldım.Zaten ambalajının eskiliğinden ve kalan miktardan az çok anlaşılıyor.


Ürün gördüğünüz gibi çift fazlı.



Ürün açıklaması şöyle; Suda çıkmayan makyajı bile anında temizler.
 Ciltte temizlik ve  ferahlık hissi bırakır.


Ürünü çalkalayınca tamamen mavi oluyor.Uzun süredir kullandığım için en uygun kullanım şeklini bulmuş durumdayım.Pamuğun üzerine yeteri miktardaki ürünü alıp göz kapağınızın üzerine yerleştiriyorsunuz.Sonra yukarıdan aşağı bastırmadan temizliyorsunuz.3 sefer bu işlemi yapmak bana yetiyor.Göz kapağınızın alt kısmına bulaşanları da sağdan sola temizleyip makyajdan kurtuluyorsunuz.Gözlerim hassastır ona rağmen herhangi bir sorun yaratmadı bende.Kullanırken göze kaçınca yakıyor fakat söylediğim gibi temizlerseniz, gözünüz kapalı olduğu için yanmayacaksınız.
Bu ürünle Maybelline The Falsies Volume Express ve Clinique High Impact maskarayı kolayca temizliyorum.Başka maskara temizlemekte denemedim.
Çift fazlı tüm temizleyiciler gibi biraz yağlı yapısı var.Ama makyajı temizledikten sonra biraz beklerseniz o his kayboluyor.Ben cildimi mutlaka köpürterek yıkadığım için bu durum çok da problem olmuyor benim için..
 Şişenin kullanışsız olması sorun teşkil ediyor.Kapağı açınca kocaman bir delikle karşılaşıyorsunuz, şişenin ağzını daraltacak herhangi bir aparat kullanmamışlar,o yüzden pamuğa dökerken biraz fazla kaçabiliyor,ürün israfını engelleyecek bir şişe yapmaları iyi olur diye düşünüyorum.


Ben aldığımda 200 ml ürün 7 Tl idi şimdi 11 Tl olmuş.Bu üründen nefret edenler olduğunu çok okudum,kullanım yanlışlığından kaynaklı olabilir diye düşünüyorum.Ben bu haliyle kullanmaktan gayet memnunum.

4 yorum:

  1. ben de kullanmıştım o kadar yağlı bir his bıraktı ki bir daha alamadım temizlemesi fena değildi ama bu dediğin zamdan sonra almayı da düşünmem yani..

    YanıtlaSil
  2. Şimdiki ambalajı çok da farklı değil gibi geldi bana, elimdeki Nivea bitsin denemek istiyorum bunu. Güzel bir yazıydı teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. Bende yeni aldım bundan gayet memnun kaldım tatlım

    YanıtlaSil
  4. @audrey memnunum ama bitirdiğimde başka bir ürün alacağım.
    @like-a-cat ambalaj çok yanlış bence,umarım sende memnun kalırsın..okuduğun için ben teşekkür ederim :)
    @hayat paylaşınca güzel bende memnun kullanıyorum,güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)