BU BLOGDA ARA

23 Nisan 2013 Salı

Doa Kozmetik Alışverim-Benim Doa'llarım

Doa Kozmetik hakkında epeyce yazıldı çizildi.O kadar çok şey okudum ki haklarında ürünlerini denemeyi çok istedim.Ve 19 Nisan'da bir alışveriş yaptım.
Siteyi sevdim,üye olan herkese %20 indirim yapıyorlar ve 20 tl üzeri ücretsiz kargo daha ne olsun.Ama bu %20 indirim siteye üye olduktan bir müddet sonra işleniyormuş üye olup hemen alışveriş yaptığım için ben faydalanamadım siz dikkat edin olur mu?
Ürünlerin ayın 22'sinde elimde olacağı yazıyordu sipariş detayımda öyle de oldu..


Ürünler dökülmemeleri için sarılmıştı.Herhangi bir sorun yaşamadan elime geçtiler.
Aslında çok da bir şey almayacaktım, bir tek saç kremi almak istiyordum ama dayanamadım diğer Doa'ları da ekledim sepete..


Besleyici saç bakım kremi 400 ml 15 Tl.


Normal saçlar için sülfatsız şampuan 250 ml 10 Tl.


Japon kirazı duş jeli 250 ml 10 Tl.


Shea butter 20 ml 3.19 Tl.

Daha fazlası için http://www.doakozmetik.com/ ziyaret edebilirsiniz..


10 yorum:

  1. Çok güzel ürünler seçmişsin, duş jeli hakkındaki yorumlarını merak ediyorum :D Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. @like-a-cat çok teşekküler:) duş jelini elimde hemen denedim misss gibi kokuyor,icindeki taneciklerle peeling etkisi yapıyor kullanınca ayrıntılı yazacağım..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım hepsini:) Şampuan ve saç kremi yorumlarını merak ettim:*

    YanıtlaSil
  4. @yelda teşekkürler canım..kullanayım hemen yazacağım :) öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Mmmm harika görünüyorlar :) En çok Shea Butterın yorumlarını merak ediyorum.

    Güle güle kullansın en iyilerine layık sahipleri :)

    YanıtlaSil
  6. Shea yağını ben severek kullanmıştım. Güle güle kullan hepsini ^_^

    YanıtlaSil
  7. @eda kocakuş :):)Eda'm çok sağol ayyy msj mest etti :) hemen kullanmaya başladım zaten, dudaklarım ve ellerim çok çatlamıştı nemlendirmesi baya iyi,bakalım uzun süreli kullanımda ne olacak..

    YanıtlaSil
  8. @alice makyaj diyarında teşekkürler canım,bende kullanmaya başladım güzel bir ürüne benziyor nemlendirmesini sevdim:)

    YanıtlaSil
  9. Sac kremini severek kullanıyorum cok az sürdüğüm halde isimi görüyor
    Sea yağını cok sevdim her türlü yarama sürdüm hemen iyileştirdi
    Dus jeli olarak bende sandal ağaçlı olanı almıştım onun icinde kayısı çekirdeği vardı peeling etkisi yapıyor evet odanda cok memnunum
    Suan sabun kullandığım icin Şampuan almadim daha ama sanırım Şampuanini da deniycem meraktan :)
    Memnun kalacağından eminim
    Gule gule kullan

    YanıtlaSil
  10. @palatosun çok teşekkür ederim :) bende kullanmaya başlamak için elimdekilerin bitmesini bekliyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)