BU BLOGDA ARA

13 Nisan 2013 Cumartesi

Catrice Nail Lacoquer 620 & Takma Tırnaklarla İmtihanım

Bazı arkadaşlarıma takma tırnak üzerine nail art yapmıştım onlar kullanmadan önce tırnakları kendim deneyimlemek istedim.
Oje olarakta Catrice'i tercih ettim.


Bu oje de sevgili Alice'in hediyesi.620 numara Captain Sparrow's boat.Nasıl güzel bir renk değil mi?
Koyu gri,metalik ve parlak bir oje.Yapı olarak bayıldım.Sürümü çok rahat,kuruması da kolay.Tek sorun metalik bir oje olduğu için dikkatli sürmek gerekiyor,yoksa fırça izi bırakması olağan.


Tırnklarda görüntüsü bu şekilde.Üç kat uyguladım ve istediğim görüntüyü elde ettim.Üç kat sürmeme rağmen kuruma hızı gerçekten çok iyi.


 Gelelim takma tırnak meselesine.Önce tırnaklarıma uygun boyutlardaki tırnakları seçtim.Ojeyi uygulayıp kurumasını bekledim.Bu süre zarfı içinde tırnaklarıma bir kat Nyc tırnak güçlendirici baz oje sürdüm.Ne olur ne olmaz :) Her iki oje de kuruyunca yapıştırıcıyı tırnağıma uygulayıp, tırnakları yapıştırdım.Yapıştırıcı kuruduktan sonra istediğiniz gibi çekiştirin,özellikle çıkarmak için uğraşmadığınız sürece kesinlikle tırnaktan ayrılmıyor.Tırnaklar normalde olabildiğince kısa kesilip, bol aseton döktüğünüz pamukları tırnağın üzerinde tutup yumuşadıktan sonra çıkarılıyor ama ben tırnakları bozmamak için tırnak koruyucu sürdüğüm için,gün sonunda tırnakları sağa sola hareket ettirerek çıkardım.Kalıntıları da asetonla silip temizledim.Eğer yapıştırıcınız kuvvetliyse ve çok yapışmışsa zorlayıp tırnaklarınızı üzmeyin lütfen olur mu,batırın asetona gitsin:)


Ben size tırnakları olduğu gibi göstermek amacıyla kısaltmadım ve törpülemedim. Tırnaklar istediğiniz boyutta kesilip törpülenecek yapıda.Ben küt kullanmayı tercih ettim siz isterseniz törpüleyerek daha yuvarlak hatlı tırnaklara sahip olabilirsiniz:)
Benim tırnaklarım olmadığı hiç belli olmuyor değil mi?
Bir daha takacağım zaman tırnakları biraz kısaltacağım sanırım,benim için fazla uzunlar..


Ben bu görüntüyü çok çok sevdim.Takma tırnak takmak korkulacak bir şey değilmiş.
Ojeye de bayıldım,siz ne dersiniz?

8 yorum:

  1. That's a beautiful gunmetal grey!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Maria,ı love it so much..And ı am so sorry I didn't have enough time to writing in English:(

      Sil
  2. Beğenmene sevindm:) Catrice ojelerin yapıları gerçekten çok güzel. Keşke Türkiye'de de olsa da bol bol alsak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook beğendim hemde rengi de harika:)Türkiyede olması çok iyi olurdu gerçekten...

      Sil
  3. Valla bu yararlı bir post olmuş canım :) Aklımda olsun, hihih :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) herşey sizin için kiiii, canımsın!

      Sil
  4. Cnm sabırsızlıkla kargoyu bekliyorum:) tecrubelerine ihtiyacım olursa rahatsız ederim tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) umarım elinize sapasağlam geçer de severek kullanırsınız.Ne rahatsızlığı canımcım aşkolsun...

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)