BU BLOGDA ARA

14 Nisan 2013 Pazar

Bitenler #2

Takıntılı bi insan olduğum için çok şey bitirmeyi bekleyemeden bitenler yazısı yazıyorum.Bitenleri doldurduğum poşeti gözümün, hatta kimsenin gözünün görmeyeceği bir yere koydum ama nafile,orada olduklarını bilmek yetiyor, atma isteğimi engelleyemiyorum.O yüzden bu yazıyı yazıp çöplerden kurtuldum ohhh!


Topluca bitirdiklerim bunlar.Daha çok banyo ürünü bitirdim.


Watsons Duş Jeli; Devasa boyutuyla beni epeyce idare etti.Şeftali kokulu bir duş jeli,ehh işte denecek bir ürün.Bir daha alacağımı sanmıyorum.Kocaman pompalı şişesine de ayrıca gıcık oldum,çok kullanışsız!
Gliss Şampuan ve Saç Kremi; İkisini de çok severek kullanıyorum.Yazısı için  şuraya bakabilirsiniz.Kaç tane bitirdim bilmiyorum,yenilerini aldım ama onlar bittikten sonra başka maceralara atılacağım,değişiklik bu bünyeye şart:)


Biodeep Aseton; Severek kullanıyorum.Bizim evde aseton çeşmeden aksa yetmeyecek bana.
Nivea Pure&Natural El Kremi; Nivea kremleri zaten severek kullanıyorum.Kremlerimi merak edenler buraya bakabilir.Yerine yenileri alındı, hatta yarılandı bile.


Pantene Aqua Light Bakım Maskesi; Sırf indirimde diye alıp severek kullandığım bir ürün oldu.Çok başarılı buldum,yazısı burada. İndirimsiz çok pahalı ama indirimde bulduğumda stoklayacağım.
Diadermine Yüz Yıkama Jeli; Yazısı için buraya bakmanız yeterli.Elimdeki yıkama jelleri bitince tekrar alabileceğim bir ürün.
Sebamed Face & Body Wash; İki yıl aralıksız,memnun memnun kullandım ama,artık cildimi kurutmaya başlamıştı.Kalanını duş jeli olarak kullandım bitirdim.Ayrıca yazısı da burada.

Benim kullanım bitirdiklerim böyle,siz bu ürünlerden birini daha önce kullandınız mı?

6 yorum:

  1. Sebamed'i bende kullandım canım ama kupkuru oldum bıraktım kullanmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de kurutmaya başlamıştı o yüzden terkettim bende:)

      Sil
  2. Gliss'in şampuanını kullanmıştım, bitince memnun kaldım ama yeni şeyler denemek için yenilemedim. Nivea'nın kremini denemeyi düşünüyordum alıcam en yakın zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun süredir gliss kullanıyorum,memnunum ama değisiklik istiyorum :) Niveanin bu kremi güzel gercekten sevdim ben..

      Sil
  3. diadermine merak ediyordum bende alayım bir yazı için teşekkür
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. @little butterfly; gerçekten severek kullandım elimdekiler bitsin tekrar alacağım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)