BU BLOGDA ARA

12 Nisan 2013 Cuma

Bioderma Sebium Pore Refiner

Bioderma ürünlerini bir çok blogda okuyup kesin almam gerekiyor diye listeye eklemiştim.Şurada bahsettiğim ürünlerle birlikte onlineeczanem.com'dan sipariş etmiştim.


Gözenekli bir cildim olduğunu her fırsatta söylüyorum.Hemde ciddi anlamda iri ve sinir bozucular. Bioderma Pore Refiner'ı da çok büyük umutlarla aldım.
Ama gözeneklerin de sıkılaşıp kaybolmayacağı gerçeğinin farkındayım.


Ürün hafif ve şeffaf yapılı.Azcık losyona benziyor.Kolay uygulanıyor ve  uygulanan bölgeye birazcık ferahlık veriyor.Sürüp iyice yedirdikten sonra sürülen bölge matlaşıyor.Ben elimi sürünce kadife gibi bir hisle karşılaşıyorum:) Gözenek sıkılaştırma etkisine gelirsek öle sürünce hooop gözenekler kapanmıyor.Sadece elinizle dokunduğunuz da bir fark var ama görünüm olarak fark yaratmıyor.



Ürünü, uzun süreli etkisini görmek için Aralık ayından bu yana her sabah düzenli olarak kullandım.Tamam tamam itiraf ediyorum arada kaçaklar oldu :) Bu kadar uzun süreli kullanmama rağmen maalesef gözeneklerimde sıkılaşma falan yok,aynen benimleler.


Düzenli kullanmayı işe yaramadığı için bıraktım,sadece makyaj bazı olarak kullanıyorum.İşte bu işi çok güzel yapıyor.Fondötenin yada bb kremin altına uygulandığında sonuç çok güzel oluyor.Parlayan,yağlı ciltleri matlaştırmakta gerçekten başarılı.

Ürün 30 ml, çok az kullanıldığı için de baya bereketli. Bioderma Pore Refiner'ı çeşitli online sitelerden ve eczanelerden 50-60 tl gibi fiyatlarla edinebilirsiniz.


8 yorum:

  1. Bu seriden bir iki ürünü ben de beğenemedim maalesef :/ Gözeneklerle ilgili düzenli kil maskesi de epey yardımcı birde sınclaır e bak eczaneden bıo taches maskesi bomba kuzumm uygulamalı günlerine katıl dene görürsün farkı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende büyük umutlarla alınca hayal kırıklığına uğradım:( Kil maskesini deneyeceğim canım teşekkürler :)

      Sil
  2. sanırım aynı işi garnierin matlaştırıcı temizleyici kremi de yapıyor hem de 15 liraya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu fiyata performansı iyi değil,daha uygun alternatifi not ettim bir yere teşekkürler canım:)

      Sil
  3. şu sebuim serisinden korkuorum resmen artk ne kadar güzel anlatmışsın kuzucum öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla canım bu hakikaten hayal kırıklığı oldu bende:/ Anlatımı beğenmene çok sevindim güzel kuzum,bende öpüyorum:)

      Sil
  4. yazı için teşekkür ederim bende alsam diyordum ama almayacağım kapanmayan gözeneğime neden alayım ki?

    YanıtlaSil
  5. @little butterfly; aynı performansı gösteren daha uygun fiyatlı ürünler mutlaka vardır, bence de çok da alınası bir ürün değil..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)