BU BLOGDA ARA

21 Nisan 2013 Pazar

Alix Avien Nail Polish

Alix Avien ojelerin çoğunu yapı olarak seviyorum ama genelde alışkanlık mıdır nedir gider Pastel oje alırım.Sanırım şişelerini sevmemin de etkisi büyük.


Geçen ufak tefek birşeyler almaya Kağan Parfümeri'ye gittiğimde Alix Avien'in yeni ojeleri gelmişti.Renkler çok güzeldi ama elimdeki renklerden olduğu için bu simli,pullu ojeyi aldım.Kırmızısını da almayı ihmal etmedim tabi.Yapı olarak şurada bahsettiğim Golden Rose Jolly Jewells 107'ye çok benziyor.


Önce 110 numara gri simli olanla başlamak istedim tanıtmaya.İçinde pullar ve simler mevcut.Işıl ışıl bir oje.Alt tonu yok,şeffaf ojenin içinde simler ve pullar.Sürümü kolay ama biraz özen gerektiriyor.Her simli ojede olduğu gibi.Simlerin,pulların hepsinin bir yere toplanmasını hiç birimiz istemeyiz değil mi?
Onun dışında sürümü kolay kuruma hızı da gayet iyi.Bir tek sorun var ki, o da çıkarırken zorlanmak! O sorunu da simi seven çıkarmasına katlanır deyip aşıyorum:)
Önce bir tırnağıma tek başına uyguladım tek katta biraz gözalıcıyken iki katta şahane oluyor.Ama böyle sürünce çıkarırken tırnakları çiziyor maalesef..


Hem tırnaklarımı çizmesini engellemek hem de görüntüyü daha da kuvvetlendirmek için tek kat sürdüğüm Flormar 305 numaralı ojenin üzerine uyguladım.305 tırnak rengine yakın bir oje.
Biraz pütür pütür bir yüzey oluşuyor o yüzden top coat uygulamak gerekiyor.


Yapı ve görüntü olarak ben çok sevdim ojeyi siz nasıl buldunuz?

Alix Avien ojelere ulaşmak çok kolay fiyat olarak da gayet uygun.Sadece 1.25 Tl. Simli pullu ojeseverlere önerimdir,Jolly Jewells bulamıyorsanız bununla avunabilirsiniz.Kırmızı olanın yazısı yakında gelecek... 

19 yorum:

  1. Oldukça sevdim ben : ) Düğünde hangi ojeyi süreyim derdine düştüm, bu tarz bir şey düşüneiblirim Jolly Jewels'den aklıma yatan bir şey olmamıştı. Sally Hansen de olabilir : )

    YanıtlaSil
  2. en sevdiğim ışıltılı ojem bu:))) mavi ve lacivertle inanılmaz duruyor;))

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım çok cici duruyoo :) bende simli ojeleirn altına oje sürüyorum ki çıkarması kolay olsun

    YanıtlaSil
  4. @eda canım valla çok şık duruyor,frenc gibi sadece uçlara da uygulayabilirsin..
    @maria Thank you Maria, I think so :)
    @su can sevilmeyecek gibi değil ki :)
    @pembe püskül hem öyle yapıca tırnaklar çizilmiyor da,beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  5. Bende kırmızı rengini kırmızı ve bordolar üzerinde severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bu tarz ojeler çok hoşuma gidiyor:) sanada yakışmış güzelim eline sağlık

    YanıtlaSil
  7. @makyaj kelebeği kırmızısını neyle kullansam bilemedim,kırmızı üzerinde kendini pek belli etmedi sanki bordoyla deneyeyim:)

    YanıtlaSil
  8. @merve aydın bende çok sevdim çok teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  9. çok beğendim cnm:)öpücükler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @asude çok teşekkürler canımcım bende öpüyorum :)

      Sil
  10. @zebra-nails thank you so much:)

    YanıtlaSil
  11. Bu ojeyi bende çok seviyor ve severek kullanıyorum :)
    banada beklerim http://ojebahcesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. @irem eren :):) bende çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  13. goncacım çok güzel olmuş blogun bayıldım çiçeklere!!!
    simli ojeleri çok seviyorum ben de!!!
    üztüne topcoat sürünce çok iyi oluyor dediğin gibi, bende essence in altın yaldızlısı var ama bu gümüş olanı da çok sevdim.
    Çıkarırken kolaylaştırmak ve tırnakların çizilmesi sorununu çözmek için Asude'nin blogumuzda verdiği pratik bilginin linkini ekliyorum:
    öpücükler
    http://styleglaze.blogspot.com/2012/09/pratik-bilgi-prltl-oje-ckarmak.html

    YanıtlaSil
  14. @coco bolinho blogu beğenmene çok sevindim canım:):)ojeye ben de bayıldım dönüm dolaşıp bununla başka ne yapsam acaba diye düşünüyorum.. Bilgi için çoook teşekkürler,öpüyorum..

    YanıtlaSil
  15. şu anda elimde ondan var,ellerimiz sudan çıkamadığından,simsiz oje kullanmak ne mümkün,sadece sürenlere özenle bakmak dışında...

    YanıtlaSil
  16. @evadünyası çok güzel oje gerçekten ben çok sevdim sende güzel günlerde sür sürüştür:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)