BU BLOGDA ARA

8 Nisan 2013 Pazartesi

Alice'den Gelen Hediyelerim ve Essence Colour 3 Swatches

Alice Makyaj Diyarında blogunun sahibesi Alice ile benden konuk yazar olmamı istemesi vesilesiyle tanışmıştık.O günden beri de iki iyi arkadaş olarak yolumuza devam ediyoruz:)
Bana oje yollamak istediğini söylemişti,kargosu cumartesi günü elimde oldu.



Bana bir kutu dolusu oje göndermiş sevgili Alice.Bir de en sevdiğim tatlıı browniyi göndermiş,bu postu yazarken browniyi mideme indirdim bile:)



Şunların güzelliğine bakar mısınız? Rimmel ve NYC dışında,bu ojelerin hiç birini denememiştim bu açıdan da benim için harika oldu:)


Çok merak ettiğim için Essence'in bu iki taraflı ojesinden başladım sürünmeye. Midnight Date ve City That Never Sleeps adında iki  harika oje bir arada.Ojelerin yapısını sevdim.Çok rahat sürülüyor.Fırçaları ideal boyutta.Kuruma hızına hayran kaldım resmen.Acayip hızlı kuruyor,böyle ojeyi severim ki ben!
Tek sıkıntı kokusu, birazcık ağır ve keskin bir kokusu var,bu ojeyi kullanıpta kokusundan rahatsız olan var mı benim gibi?


Gün ışığında ve beyaz ışıkta midnight date. Kendinden minicik gri ışıltıları olan bir oje.Tek kat sürdüm,kapatıcılığı harika.Fırça izi falan da bırakmıyor.Çok da güzel bir mavi değil mi?


City that never sleeps ise içinde yeşil simler içeren  mor bir oje.Tek başına kullanmadım. Midnight date üzerine tek kat uyguladım ve bu görüntüyü çok sevdim!





Ojelerin farklı ışıklarda görüntüleri bu şekilde.Ben iki ojeyi bir arada çok sevdim.Sizin tercihiniz ne oldu?

Bana bir kutu dolusu mutluluk gönderdiğin için teşekkürler Alice :)


12 yorum:

  1. çok güzelmiş hediyelerin güle güle kullan yeni tasarımlarını bekliyorum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,çalışıyorum :)

      Sil
  2. Iki ojenin bir aradaki hali çok farklı ve çok güzel olmuş gerçekten:) Güzel günlerde kullan ojelerinin her birini Goncacım:)

    bojelerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. These are very beautiful all of them!

    YanıtlaSil
  4. Essencenin ikili ojeleri geçekten akıllıca...Favorim kesinlikle City that never sleeps oldu :))

    YanıtlaSil
  5. Hediyelerini beğenmene çok sevindim :) Güzel günlerde, güle güle kullan hepsini ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beğenmez miyim bayıldım hepsine,tekrar çok çok teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Great nail mail and a beautiful combo! :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)