BU BLOGDA ARA

10 Nisan 2013 Çarşamba

Afrodit Paris Nail Polish

Küçük bir parfümeride görüp aldığım Afrodit Paris markalı ojeden bahsetmek istiyorum bugün size.
I want to rewiew Afrodit Paris nail polish today.I bought it in a small shop.


Oje aşığı biri olarak farklı markaların ojelerini denemeye bayılıyorum.Bu markayı daha önce hiç bir yerde ne gördüm ne okudum.Hemen bir tane aldım.8-10 farklı rengi var.Ve bunlar temel renkler.
I am a nail polish lover,so I like to try different brands.I didn't see this brand anywhere before.This brand has only 8-10 different color nail polishes.


Bendeki 64 numara cart bir fıstık yeşili.Bu renk ojem yok diye bu rengi seçtim.
It is number 64.I bought this green one,for trying.



Ojeyle ilgili çok olumlu şeyler söyleyemeyeceğim.Fırçası ideal boyutlarda.Yapısını sevmedim.Şişede bile homojen karışmıyor.Üzerinde jel gibi bir sıvı birikiyor.Sürümü ehhh işte fena değil.Kuruması süresi de fena sayılmaz.Ama bir kokusu var ki ne siz sorun ne ben söyleyeyim.Orada açıp kokladım adam sürdükten 2 dk.sonra kaybolur o koku dedi ama ne kaybolması buram buram kokuyor!Bu yazıyı yazarken bile ciğerlerim yanıyor hemde tırnaklarımdan çıkarmama rağmen.Ojenin hayatımdaki yeri kısa oldu,kendisi şuanda çöpte!
I can't tell good things about this nail polish.I didn't love its texture bu it is easy to apply, and its brush is useful.It is not easy to dry.And it smells really very very very very bad! It has continued to smell on my nails and in the room altough I removed it.I won't wear anytime and I junked it!


Tırnak süslememi çarçabuk yapabileceğim türden seçtim.O kokunun baskısı altında bu kadar oldu, nasıl buldunuz?
Here is my easy nail art.I barely painted this one because of bad smell! What do you think?

Oje 17 ml, fiyatı1.50 Tl.Alıp denemenizi kesinlikle tavsiye etmiyorum hatta gördüğünüz yerde arkanızı dönüp hızla uzaklaşın!
I don't never suggest to buy this nail polish to you! 


12 yorum:

  1. Amazon gibi olmuş oldukça sevimli olmuş tırnaklar:) Oje hakkındaki yorumları bir blogda daha okumuştum o yüzden temkinliydim, bu yorum da tuz biber oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süslemeyi beğenmene sevindim Bilge,ama oje hakikaten kötü:/

      Sil
  2. ben de aldım bunlardan koku hariç beğendim ama koku uçuyor elimi yıkayınca aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım oje sürüm ve kuruma açısından fena değil ama yıkamama,hatta çıkardıktan sonra bolca yıkamama rağmen çıkmadı koku..Acaba benim aldığımda sorun mu var en üstte sıvı birikmişti çalkaladım karışmadı:/

      Sil
  3. I agree, even if a polish is pretty foul smells and slow drying time is a no go...
    Thanks for sharing!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for reading Maria:)I am glad to helping nail polish lover :)

      Sil
  4. Wuhuuu çok vahşi olmuşşş :) eline sağlık :p

    happiestbride.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bende de bu ojelerin 3 rengi var kokusu cidden anlatılmaz yaşanır derecede kötü :) Duvar boyası mı tiner mi ben de çözemedim^^ Ama yıkayınca gitti kokusu ve rengini vermesi açısından 3-4 kat sürmemin ardından çok çabuk kuruyarak beni şaşırtmıştıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim ben uzunca bir süre kurtulamadım o kokuda,yıkadım yıkadım cıkkk çıkmadı..Kuruması da fena değil evet,benim oje bozuktu biraz sanırım:S

      Sil
  6. bende bugün bu markanın beyaz ve kırmızı renklerini aldım.
    kırmızının sürümü tamam bir nebze ama o ağır ve kötü kokuyor ki anlatamam.
    beyaz ojeye gelince sürümü de berbat tırnağa oturmuyor, ara ara su rengi sürülüyor. sadece 3 parmakta denedim sildim. neredeyse yarım saat olacak koku hala etrafta. kesinlikle tavsiye etmiyorum. o hataya düşmeyin.

    YanıtlaSil
  7. bende bugün bu markanın beyaz ve kırmızı renklerini aldım.
    kırmızının sürümü tamam bir nebze ama o ağır ve kötü kokuyor ki anlatamam.
    beyaz ojeye gelince sürümü de berbat tırnağa oturmuyor, ara ara su rengi sürülüyor. sadece 3 parmakta denedim sildim. neredeyse yarım saat olacak koku hala etrafta. kesinlikle tavsiye etmiyorum. o hataya düşmeyin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)