BU BLOGDA ARA

1 Mart 2013 Cuma

Yves Rocher Sebo Spesific Ultra Mat

Yves Rocher gece kremini alıp çok memnun alınca gündüz kremini de almaya karar verdim. Aldım bayıla bayıla da kullanıyorum. Sebo Specific Zero Defect yazısı için tık tık.


Ürün Açıklaması :Kaside Kökü içeren formülü sayesinde cilde gün boyu süren bir matlık kazandırır. Yağlı cildin günlük nem ihtiyacını giderirken, en sıcak günlerde bile parlamayı önler. Her gün düzenli olarak uygulanması önerilir.

Ve dahası: Formülündeki Kaside Kökü hücreleri Flavoid adlı moleküller içerir. Bu moleküller cildin yağ dengesini kontrol altına alır, yağ fazlasını emerek parlamayı engeller.Dermatolojik olarak test edilmiştir.


Kremin yapısı oldukça hafif. Cildi hiç ağırlaştırmıyor. Benim karma/yağlı cildimi çok güzel nemlendiriyor ve cildimdeki parlamayı ciddi anlamda engelliyor.Neredeyse tüm günü parlamadan geçiriyorum.Sabah en geç saat ona kadar kremlenmiş oluyorum, düşünün akşam saat onda sadece T bölgemde çok az parlama oluyor.
Ürünün hafif bir kokusu var.Kokulu kremlerden hoşlanmamama rağmen beni rahatsız etmiyor.Zaten bir müddet sonra koku falan kalmıyor.

Nemlendirmesini ve parlama önleme özelliğini çok çok sevdim.Denemenizi öneririm.
50 ml'lik cam kavanozda 36.90 tl.

6 yorum:

  1. ben çok memnunum bundan ama bir türlü yazamadım.. :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazını da bekliyorum :)

      Sil
  2. Bana göre ise diğer nemlendiricilerle aynı gibi, bir fark göremedim ben. Şu cilt ürünleri herkeste farklı reaksiyon gösteriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede canım, keşke sabit bi sonuç olsa ne güzel olurdu..

      Sil
  3. ben de kullanıyorum bundan. o kokusu rahatsız edici de neyse ki çok durmuyor. hafif yapısını seviyorum. indirimi beklemek lazım almak için, ben 20 küsur liraya almıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokunun hemen geçmesi çok iyi canım, geçmesydi sırf bu yüzden kullanamazdım.Bende indirimdeyken 26 tl gibi bi fiyata almıştım...

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)