BU BLOGDA ARA

15 Mart 2013 Cuma

Vintage Rose Nail Art

Günün ikinci postunda çok severek yaptığım bi süslemeyi paylaşmak istedim.Bekleyemedim yarını,hadi bakalım ne yapmışım..


YAPILIŞI;
1.Adım: Lila rengi oje tüm tırnaklara iki kat uygulanır.
2.Adım: Üzerine turkuaz rengi ojeyle boyuna çizgiler çizilir. 
3.Adım: Koyu pembe ojeyle düzensiz şekiller yapılır.(Ben fazla ojeyi fırçadan sıyırdıktan sonra fırçanın ucunu pıt pıt vurarak yaptım)
4.Adım: Fırçayla yeşil yapraklar çizilir.Daha sonra koyu pembe şekillerin üzerine ince uçlu noktalama kalemi kullanılarak açık pembe ojeyle içiçe sarmal çizgiler yapılır.
Ve tamamdır!
Top coat uygulamayı unutmayın.


1 numaralı fırçayı yaprakları yapmak için,(Eğer turkuaz ojeyi ojenin kendi fırçasıyla uygulayamam diyorsanız uygulamayı bu fırçayla yapabilirsiniz.) 
2 numaralı noktalama kalemini açık pembe ojeyi uygulamak için kullandım.


İşte sonuç, geçmişten gelen güller.Nasıl buldunuz?




10 yorum:

  1. diyecek bir şey bulamadım çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Tam baharlık çok güzel olmuş goncacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımcım :)

      Sil
  3. so pretty, have to try it some time!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks Shannara,I want to see it, on your beautiful nails!

      Sil
  4. Çok güzel olmuş ben de çok sevdim,tam baharlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuş buuu :) Ben de denemek istiyorum ilk fırsatta. Çok teşekkürler fikir için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canim, senin yaptiğını da görmek isterim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)