BU BLOGDA ARA

21 Mart 2013 Perşembe

Tulip Garden Nail Art

Tırnaklara lale bahçesi çiziyoruz,başlasak mı :)
Let's paint a tulip garden on nails.


YAPILIŞI;
1.Adım: Beyaz oje baz olarak iki kat uygulanır.
2.Adım: Kesik uçlu fırça kullanarak,kırmızı ojeyle 'V' şekiller çizilir. 
3.Adım: Yaptığımız 'V' şekillerin içine turuncu üçgenler çizilir.
4.Adım: İnce uçlu bir fırça ile açık ve koyu yeşil dallar çizilir.
5.Adım: Son olarak fan brush ile turkuaz simler eklenir(isteğe bağlı).
Ve tamamdır!
Top coat uygulamayı unutmayın.

HOW TO MAKE IT;
Step 1: Apply white nail polish all your nails.(image1)
Step 2: Paint red 'V' shape using a cut-tipped brush.(image2)
Step 3: Paint orange triangles over the V shapes using a cut-tipped brush.(image3)
Step 4: Paint light and dark green boughes using a fine-tipped brush.(image4)
Step 5: Finally apply turquoise shimmer using a fan brush.(optional)(image5)
And that's all!
Don't forget to apply top coat.



1 numaralı fırçayı dalları yapmak için,
2-3 numaraları fırçaları laleleri yapmak için, kullandım.

I used to;
Number 1 for boughes
Number 2-3 for painting tulips.


Sonuç olarak tablo gibi bir tırnak süslemem oldu,siz ne düşünüyorsunuz?
It seems like a painting,what do you think?

8 yorum:

  1. Ayyy senin tırnaklarınıı yerımm ben yaa ne kadar guzel olmuss bunlarrr :D

    YanıtlaSil
  2. Lovely tulips! Great job! :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy öldüm bittim bunaa!! çok güzel olmuş ben de yapmak istiyorum ama beceremem kii:(( gonca geliyim bana da yap ne oluuur!!!! öpüyorum güzellik!!!
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/03/striped-blazer.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) canım çok sağol :) gel ne istersen yapayım :) ben de seni öpüyorum çok çok :)

      Sil
  4. lovely, we have a lot of tulips overhere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)beautiful flowers:):) Thanks Shannara,there are tulip gardens in Istanbul too..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)