BU BLOGDA ARA

3 Mart 2013 Pazar

Sümbül Çiçeği Tırnak Süsleme / Hyacinth Nail Art

Sümbül çiçeğini çok severim, basit bir uygulamasını yapayım istedim.


YAPILIŞI;
1.Adım: Nude-açık kahve tonlardaki oje baz olarak tırnağa iki kat uygulanır.
2.Adım: Uzun,ince uçlu fırça ile yeşil dallar çizilir. Kullandığım fırçalar şuradakilerle aynı.
3.Adım: Dalların sağ ve sol yanına noktalama kalemiyle koyu mor noktalar konulur.Tırnaklarım dar olduğu için ben küçük uçlu noktalama kalemi kullandım,daha geniş tırnaklılar bir boy büyüğünü kullanabilirler.
4.Adım: Bir kürdan yardımıyla koyu mor noktaların üzerine açık mor noktacıklar konulur.Ve tırnak dibine bir miktar yeşil oje sürülür. Toap coat sürmeyi unutmayın. 
İşte hepsi bu! 


Sonuçu çok başarılı bulmadım ama gene de fena sayılmaz dimi ama?

Deneyeceklere kolay gelsin!

8 yorum:

  1. gayet güzel olmuş bnce :) sümbül çiçeğini pek severim zaten :))

    YanıtlaSil
  2. Ay ay ayyyy yine çok güzel yapmışsın canım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeldacım çok teşekkürler:)

      Sil
  3. İnanamayarak bakıyorum her postuna!!! Müthiş!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):):) Canımsın çok teşekkürler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)