BU BLOGDA ARA

9 Mart 2013 Cumartesi

Siyah Giyen Kadınlar - Women in Black

Asaletin adeta simgesi haline gelen siyah elbiseleri kurcaladım bugün en beğendiğim 5 tanesini sizlerle paylaşmak istedim..


5 Numarada Eva Longoria var. Boynundaki o ipimsi şey dışında elbiseyi sevdim.Yakası V olsaymış daha güzel olurmuş.


4 Numarada Jessica Alba var. Özellikle elbisenin dekolte kısmına bayıldım, çok zarif!


3 Numarada Taylor Swift hanım var.Pullu, tüllü, bir de mini olunca tam benlik olmuş bu elbise!


2 Numarada taş hatun J.Lo var, uçuş uçuş elbiseleri sevdiğimi daha önce söylemiş miydim?


Veeeee 1 Numara gönlümün sultanı Miranda Kerr'in. Bu elbiseciğe BA-YIL-DIM!

Peki siz en çok hangisini beğendiniz?

4 yorum:

  1. j.lo diyorum başkabirşey demiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. hiç birisini de beyenmedim zaten yakışmamışta

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)