BU BLOGDA ARA

27 Mart 2013 Çarşamba

Singing Angel Nail Art

Şarkı söyleyen melek figürünü hep sevmişimdir.Neden olmasın dedim, yaptım:)
I always love singing angel figure. I had to make it, and made it:)


Artık aşamaları uzun uzun anlatmayacağım.Fotoğraflardan yeterince anlaşılıyor sanırım :)
I will not tell my nail arts' detailed anymore,I think you can see how to make it, in the photos clearly.


1 numaralı fırçayı; saçlar,çerçeveler,gözler,ağız ve kollar için,
2 numaralı fırçayı; kanatları yapmak için kullandım.

I used to;
Number 1; for hair,eyes,mouth,arms and making circle,
Number 2; for wings


Diğer tırnaklarıma notalar yapmayı da ihmal etmedim.Dilerim meleğimin güzel sesi hepinizine ulaşsın :)
I painted notes to my ohter nails.I wish, my angels voice reaches all of you:)

Deneyeceklere kolay gelsin!
If you try to make it,good luck!

10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Dimi dimi :) daha güzelini de yapcam :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Thank you Maria,she is singing for you :)

      Sil
  3. Melek çok sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Bunu yapmayı çok istiyordum ama hiç fırsatım olmamıştı. Çok güzel olmuş ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkürler Alice,umarım sende yaparsın da senin yaptığını da görürüz :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)