BU BLOGDA ARA

3 Mart 2013 Pazar

Sebamed Q10 Lifting Göz Çevresi Kremi

Daha öncelerden Clinique All About Eyes Serum kullanıyordum.Etkilerinden gayet memnundum. Sebamed göz kremini kullananlardan memnun olduklarını da duyunca,yaş da hazır olmuş 27, anti-aging bi krem kullanmaya başlayayım dedim.


Ürün Açıklaması: Q10 göz altı kremi, hassas bir cilde sahip olan göz çevresi için yoğun bakım ve onarım sağlarken, fizyolojik Ph 5.5 değeri cildin bariyer fonksiyonunu destekler ve korur.28 günlük test süresinin sonunda; gözaltı kırışıklıklarında ortalama %32’lik bir azalma tespit edilmiştir. Shea yağı, avakado ve almond yağının doğal ve çok özel lipid kaynakları cildi pürüzsüzleştirir ve besler. Doğal bisabolol; bu çok hassas bölgedeki tahrişi engeller. Mukopolisakkaritlerle kombine olmuş fitopeptidler içeren aktif bileşenler kompleksi, cildi yoğun ve etkili bir şekilde nemlendirir. Kontakt lens kullanıcılarına önerilmektedir. Ideal koruma için günde iki kez kullanımı tavsiye edilir.

Benim göz altlarımda kırışıklık,morluk vs. yok,koruma amaçlı kullanıyorum.1 ay boyunca neredeyse gece gündüz kullandım.Yoğun yapılı bir krem olduğundan, fotoğrafta gördüğünüz kadar ürün bir göz çevreme fazlasıyla yetiyor.Kremin nemlendirmesinden çok memnunum.Göz altlarımı neme doyuruyor ve yumuşacık yapıyor. Kullandığımdan beri göz altlarım ışıl ışıl ve daha sıkı duruyor.
Cildim hassas olmasına rağmen herhangi bir tahriş vs. yapmadı.

Krem 15 ml'lik ambalajda, indirimde 15 tl gibi bir fiyata aldım.İndirimsiz  fiyatı 22-25 tl arasında değişiyor. Anti-aging etkili göz çevresi kremi arayanlara uygun fiyatlı bir alternatif..

2 yorum:

  1. Teşekkür ederim :) Bide bunu deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. sebamedin 50 faktör güneş kreminden çok memnunum.. her sene il gezilerinde yaz güneşi bölgesel alın ene brun amele gibi yakarken .. sebamedden sonra kim görse cldine ne kullanıyosun ilk sorusu oluyor.. oğun olması nedeni ile .. fondöten gibi kapatıyor.. inanılmaz bi doğallık sağlyor.. tavsiye ederim.. tek bir lekem yok yüzümde..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)