BU BLOGDA ARA

25 Mart 2013 Pazartesi

Rimmel London Stay Glossy Lipgloss

Bu glossu sevgili görümcem hediye etti bana.Çok severek kullanacağım güzel bir gloss.


 Stay Glossy lipgloss 6 saate kadar dudakta kalmayı vaad ediyor.
 6 saat kalmıyor ama bir lipglossa göre kalıcılığı gayet iyi.Bendeki Here to Stay,ışıltılı pembe alt tonlu nude bir gloss. Dudakta yapışkan bir his de bırakmıyor.
Aplikatörü kullanım kolaylığı sağlıyor. Aplikatör yumuşak ve biraz değişik bir yapısı var bu  sayede tek seferde az miktarda ürün çıkarıyor,zaten o kadar ürün de dudağa yetiyor..


Benim dudaklarımda kendi rengini verdi.Rujla kullanılabilinecek bir gloss,ama ben rujla birlikte uygulamayı düşünmüyorum.Pembe tonlardaki rujlarla güzel sonuç vereceği kanaatindeyim.
Benim bu glossa yazın çokça elim gidecek eminim.Rengini beğendiyseniz,yapısından memnun kalacağınız bir gloss.Tabii benim kullandığım rengi almak zorunda da değilsiniz :) Size gönül rahatlığıyla önerebilirim.Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum.


2 yorum:

  1. Bende var bundan ve ben de bayılıyorum!!!! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)