BU BLOGDA ARA

19 Mart 2013 Salı

Rimmel Exaggerate Waterproof Eye Definer

Elimdeki 3. göz kalemi Rimmel Exaggerate. En sevdiğim göz kalemim bu.Önerene sağlık diyor, Başak'ıma teşekkür ediyorum :)

Rimmel London Exaggerate eye pencil is my other one.This is my favorite eye pencil. Başak who has Surdarcenciel blog,suggested it to me.


Gelelim kalemle ilgili yorumlarıma;
 Bu kalem swatchda çok siyah görünmüyor ama gözümdeki performansından acayip memnun kaldım.Gözümde iki kez gezdirdim sonuç kapkara sürmeli gözler:) 
Kalemin asansörlü olması benim için büyük avantaj.Kalem kremsi yapıda, ne çok sert ne çok yumuşak,gözde yağ gibi kayıyor! Sürerken rahatsız etmiyor.
Daha önceki yazılarımda göz kapaklarımın yağlı olduğundan bahsetmiştim. Bu yüzden kalıcılığı benim için orta.Tazeleyerek kullanıyorum.Göz kapakları yağlı olmayanlarda çok daha tatmin edici sonuç verecektir. Akma dağılma,problemi yaşamadım.Hele de göz pınarıma dolmuyor ya, vay vay vay! 
Kullandığım süre boyunca da tahriş, hassasiyet vs. yapmadı.

Let's look at my rewiews;
It does not seem so black at swatch but I love it when apply my eyes.I apply it twice,and the result is pitch-black eyes:) It is a twist-up pencil.It is creamy,soft but not too soft-easy to apply, glides on butter! 
My eyeliner always smudges cause of my oiliness,I apply it two times a day,so if you have dry skin it would work well for you.
It doesn't cause any allergic reactions.

Fiyatı 12 tl idi sanırım.Ben sevdim bu kalemi, çok sevdim.Siyah göz kalemi arayışı içinde olanlara da tavsiye ederim.

It's ceap and beautiful eye pencil.Love it! I advice it who wants to buy black eye pencil..

6 yorum:

  1. yaa kuzuşum bu supershock tarzı kalem traşla açılan jel kalemler bende 10 kullanımda bitiyor sende de oldumu aynı problem? açtıkça kırılıyor 5 kere kullandım supershock bitti bile :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebekim hiç karşılaşmadım ben,belki düşmüş içi kırılmıştır yada çok yumuşaktır diye düşünüyorum.Yumuşak uçlu kalemler genelde açarken kırılıyor :/

      Sil
  2. Güle güle kullan Gonca'cım, beğenmene çook sevindim :) muck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendim hemde Başak'cım :)bende öperim:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)