BU BLOGDA ARA

30 Mart 2013 Cumartesi

Rimmel Apocalips Likit Ruj

Rimmel Apocalisler çok yazıldı biliyorum ama,benden dinlemekten de sıkılmazsınız herhalde :) 
Ben bu likit rujların iki rengini aldım.401 Aurora ile başlamak istedim.


Koyu pembe-kırmızı rujları hep sevmişimdir. Aurora'da pembe alt tonlu bir kızrmızı. Bu ruju Yelda'nın swatchlarından görüp çok sevmiştim,görümcem de sağolsun almış benim için :) Rengine resmen aşık oldum.
Rujun ambalajını da çok sevdim, tasarımı çok şık. Aplikatörünü bir çiçeğe benzettim ama çiçeğin adını bir türlü çıkaramadım:/
Gördüğünüz gibi ruj o çukur kısma doluyor aplikatörün başka hiçbir yerinde ürün olmuyor. Bu miktar benim dudağıma fazlasıyla yetiyor.


Rujun gün ışığında ve beyaz ışık altındaki görünümü.Değişik ışıklarda farklı görünüyor değil mi?


Rujun dudaklarımda duruşu böyle.Fotoğraflardaki renge çok çok yakın sadece biraz daha parlak gerçekte.
Lipgloss ile ruj arasında bir yapısı var,yapı olarak çok sevdim.Dudakta öyle hafif hissediliyor ki sürünce mest oldum! 
Yapış yapış değil ve çok güzel nemlendiriyor.Sürerken değişik ağır bi koku hissediliyor ama daha ruju tüm dudağınıza sürmeden kaybolup gidiyor.Bu açıdan da ilginç geldi bana.
Kalıcılığı da gayet iyi.3 saat dudakta kalıyor,bu da iyi bir performans değil mi?

Bendeki diğer renk Celestial ve galiba ikili olarak devam etmeyecekler yollarına.Yanlarına diğer kardeşleri de eklenecek :)
Ürün 5.5 ml,Watsonss'lardan 13 tl.'ye alabilirsiniz.


10 yorum:

  1. Ben bu swatcha bayıldım : )

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler güzellik:):)

      Sil
  3. bu rengide çok güzelmiş, bunların tüm serisini almak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede :) Bende almayı planlıyorum bir kaç rengini daha :)

      Sil
  4. Tam benim rengim buu! emeğinize sağlık=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) renk harika gerçekten,teşekkür ederim..

      Sil
  5. Çiçek orkide sanırım :)) Bana da beklerim! :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)