BU BLOGDA ARA

7 Mart 2013 Perşembe

Pure Beauty Jasmine Water BB Krem

Pure Beauty Jasmine Water BB Kremi Kocaeli'ne gittiğimde Watsons'tan almıştım. Aslında maksadım Nivenın BB Kremini almaktı ama oradaki görevli bu şöyle güzel, böyle iyi deyince elimde deneyip almıştım.
Artıları ve eksileriyle orta karar bir ürün benim için.


Cildim karma-yağlı olduğu için mat bitişi benim için tam bir kurtarıcı yüzümde parlamadan 6-7 saat duruyor.
Renkli nemlendiricinin bir de 30 spf olması ayrı bi avantaj, tek ürünle birkaç iş birden görülüyor.Ayrıca hafif bir ürün olduğundan ciltte ağırlaşmıyor sürdükten 1-2 dakika sonra ciltle sorunsuzca bütünleşiyor.Yüzünüze bir şey sürdüğünüzü bir müddet sonra unutuyorsunuz.
Transparan bir krem olduğu için her cilde uygun, cilt rengini eşitleme de başarılı buluyorum.
Kokusu yok denecek kadar az, kokulu ürünlerden hoşlanmayanlar için bu konuda da iyi bir alternatif olduğunu düşünüyorum.
Cildi sorunsuz olanların rahatlıkla kullanabileceği bir ürün ama cildi sorunlu olanlar için kesinlikle önermeyeceğim. Benim de cildim ciddi anlamda sorunlu,sorunlarımı kapatmak için değil de cilt rengimi eşitlemek için kullandığımdan ben bu durumu sorun etmiyorum.



Görüldüğü gibi kusurları kapatmakta çok başarılı değil ama cilt rengim eşitlenmiş durumda.Benim günlük makyajım rimel,ruj ve allıktan oluştuğu ve cilt sorunlarımı da problem etmediğim için fondöten yerine bu ürünü kullanıyorum.

Ben ürünü 20 tl'ye almıştım. Sonuç olarak, fiyat performans açısından sorunsuz ciltlere önereceğim bir ürün.




6 yorum:

  1. Watsons'ta denediğimde bana çok ağır bir ürün gibi gelmişti. Yüzde maske gibi duran ürünleri sevmediğimden rafa geri bırakmıştım.
    Tekrar bir gidip göz atayım öyleyse ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeki bitmek üzere severek kullandım,umarım sende seversin :)

      Sil
  2. ben de seviyorum bb kremleri ağırlık yapmıyor, daha rahat hissediyor insan, denemek isterim bunu da:)


    bana da beklerim çok sevinirim hatta:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bundan da memnun kalırsın diye düşünüyorum :) gelirim tabi..

      Sil
  3. bu ürün cit rengınden daha açık gösteriyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göstermiyor Nazlıcan,ben açık buğday tenliyim,transparan olduğundan bende ten rengi farklılığı yaratmıyor. Ama çok koyu tende yaratabilir...

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)