BU BLOGDA ARA

18 Mart 2013 Pazartesi

Poppies Nail Art

Artık yazlık süslemeler yapmanın zamanı geldi de geçiyor dimi,gelincik çiçekleriyle sezonu açalım ne dersiniz?

We are going to meet spring a few months later,so I want to paint my nails for the upcoming sunny days.Let's begin to paint poppies. 


YAPILIŞI;
1.Adım: Kireç beyazı oje baz olarak iki kat uygulanır.
2.Adım: İnce uçlu fırçayla yeşil dallar çizilir. 
3.Adım: Dallardan kısa ve boynu bükük olan bir kaç tanesine ince uçlu fırça kullanılarak yeşil tomurcuklar yapılır.
4.Adım: Daha kalın uçlu bir fırça ile bazı dalların ucuna kırmızı düzensiz yuvarlaklar yapılır.Daha sonra kırmızı beyaz oje karıştırılarak elde edilen pembe oje yine aynı fırçayla kırmızı yuvarlakların ortasına uygulanır.
5.Adım: Pembe kısımlara kürdanla yeşil,beyaz noktalar konulur.Yeşil tomurcukların ucuna kırmızı oje uygulanır.Ve tamamdır!
Top coat uygulamayı unutmayın.

HOW TO MAKE IT;
Step 1: Apply to dupe white nail polish on your nails twice.(image1)
Step 2: Paint green boughes using the fine-tipped brush.(image2)
Step 3: Paint green buds top of a few short boughes ,using the fine-tipped brush.(image3)
Step 4: Paint a few red round shape top of the boughes,using the thick-tipped brush. And then paint small pink round shapes inside the red round shapes.(image4-5)
Step :5 Finally make white and green small polka dots inside pink parts using a toothpick.And paint a few red dots over the green buds.(image6)
That's all.
Don't forget to apply top coat.


Benim favori süslemem oldu kendileri,siz nasıl buldunuz?
It is my favorite nail art,what do you think of?

Deneyeceklere kolay gelsin!
If you try to make it, good luck!

23 yorum:

  1. looks so sweet and cute, love it!

    YanıtlaSil
  2. Çoktatlı olmuşlar en vintagesinden ^,^

    YanıtlaSil
  3. SÜPPEEEEERR ben de tek tırnağıma yapıcam!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :) senin yaptığını da görmek isterim:)

      Sil
  4. baharın geldiğini hissettirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bana sor birde,bakıp durdum tırnaklarıma:)

      Sil
  5. not bad. try harder on cuticles

    YanıtlaSil
  6. bizim evin çiçekli koltuk takımlarına çok benziyor desen. her zamanki gibi bayıldım, keşke elim de yatkın olsaydı :))

    bu arada blog'umda mim'in var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) çok teşekkürler beğenmene sevindim :)bakıyorum hemen :)

      Sil
  7. sen yap ben bakayım Gonca'cığım,ama karmakarışık çimen dersen onu yapardım bak:)

    YanıtlaSil
  8. Allahıımm.... en sevdiğim çiçektir gelincik!!! Bayıldım buna bayıldııım!!!!! Eline sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o zaman bunu istersin :)

      Sil
    2. Evet! Kesinlikle son kararımdır :))

      Sil
    3. :):) bir tane daha var o da çok güzel oldu o kararını değiştirmezse bu kesindir :)bu arada tırnaklarım ve dotting toollarım hala gelmedi sinir oldum,mail atcam tekrar göndermezse başka birinden isticem...

      Sil
  9. bayıldım Gonca'm bu tam benlik olmuş:) ama işte bende yetenek yok:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzelcem:) yeteneği olan biri yapar o zaman sana :)

      Sil
  10. Bloglovinden takibe aldım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)