BU BLOGDA ARA

29 Mart 2013 Cuma

Plasenta Ürünleri ve Lycoris Türkiye'den Gelenler

Herhalde hepiniz plasenta serumu,plasenta kremi, ünlülerin güzellik sırrı plasenta içerikli ürünler gibi cümleleri en az bir kez duymuşsunuzdur. Türkiye'de bildiğim kadarıyla koyun ve bitki plasentası içeren ürünler satılıyor.Bir de at plasentası içeren ürünler var,bu ürünlerin etki etme düzeyi diğerlerine göre daha yüksek.Ama ülkemizde satılmıyordu;
İşte bu aşamada İdeal Güzellik İçin Doğal Ürünler sloganıyla devreye Lycoris Türkiye giriyor.

Spor klüplerinin at plasentası ürünlerinin etkinliğini farketmesiyle ve bu yönde istekte bulunmalarıyla Güney Kore firması olan Lycoris firmasının Türkiye distribütörlüğünü almışlar ve pazara sıkı bir giriş yapmışlar.Referanslarına bakmak için tıktık.

Lycoris bitkisi.

Benim Lycoris Türkiye ile tanışmam ise twitter üzerinden oldu.Sosyal medyaya ciddi anlamda hızlı bir giriş yapıp kendilerini bloggerlara ve dolayısıyla bloggerların binlerce okuyucusuna tanıttılar.Benim sorduğum soruları özenle yanıtlayıp, bıkmadan usanmadan ürünlerinin detaylı açıklamalarını yaptılar.
Ürünlerine acayip güvenen bir firmadan bahsediyorum şu anda sizlere,kesinlikle olumlu etki edeceğinin üzerine basa basa tekrar ediyorlar.Bu da merak uyandırmakla kalmıyor ürünleri deneme isteği uyandırıyor.



Denemem için sample ürün gönderebileceklerini söylediklerinde severek kabul ettim.


Paketim elime geçtiğinde ise firmanın cömertliğine hayran kaldım. Gördüğünüz gibi orjinal boy ürün göndermişler.

Lycoris Plasenta Mineral Tonik 130ml

Mineral Sprey, at plasentasından elde edilen iyi derecede zenginleştirilmiş amino asit özütü, biyoaktif madde ve çeşitli vitaminleri, derin okyanus sularından elde edilen doğal mineral maddeler ile biraraya getirerek cildi taze ve temiz kılan beyazlatıcı bir etki sunar.
Kullanım Şekli
Cildin su ile temizlenmesinden sonra hafif dokunuşlarla yayarak emdirilmesi sağlanır.
Pamuk ile kullanımı dahilinde cilt dokusuna göre hafifçe ovarak yedirin.
Lycoris Mineral Tonik in sürekli ve düzenli tekrarı, sonraki tüm beslenme adımlarında cildin emilimlerine yardımcı olur.


Lycoris Plasenta Serum 40ml
Plasenta Serum, kırışıklığı ve pigmentasyonu en iyi şekilde engellemek ve cildin beyazlamasını sağlamak için plasentada ki glisin, prolin, cerin, sistin ve adenozin gibi zengin amino asit özleriyle tüm cilt türlerinde rahatça kullanılabilmesi amacıyla üretilmiştir.



 Kullanım Şekli
Günün ilk kullanım aşamasında cilde az miktarda eşit bir şekilde yayın ve ovarak yedirin.
Sabah saatlerinde az miktarda kullanılması ve cilt hücrelerinin yenilenmeye başladığı gece saatlerinde kullanım miktarının uygun oranda arttırılması önerilir.
Özenli kullanımına dikkat edilerek boyun,ağız ve göz çevresindeki kırışıklıkların giderilmesi amacıyla kullanılması da tavsiye edilir.
Ürünleri 20 gün düzenli kullanıp, sonuçlarını sizlerle paylaşacağım.Siz de bu arada boş durmayın siteyi ve ürünleri inceleyin derim.Fiyatlar çoğu dermokozmetik markalara göre uygun.

Ürünleri denemem için gönderen Lycoris Türkiye'ye teşekkür ediyorum.





4 yorum:

  1. Evet twitter üzerinden hızlı bir giriş yaptılar:)
    Kullan bakalım neler olacak ben de merakla bekliyorum,
    Koyun plasentası kullanmıştım PCO maske ve işime yaramıştı.Belki at versiyonu daha iyidir..
    Ve umarım hayvanlara zarar vermiyorlardır :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) bugün kullanmaya başladım,bakalım 20 gün sonra ne olacak merakla ve umutla bekliyorum sonucu bende:) Hayvanlara zarar verdiklerini sanmıyorum,daha doğrusu umuyorum!

      Sil
  2. Ürünlerimizi kullananlar çok memnunlar. Ürünlerimizin içerikleri patentlidir.

    Ürünlerimizi detaylı inceleyip sipariş verebileceğiniz internet adreslerimiz;

    www.lycoriskozmetik.com
    www.lycoristurkiye.com

    Saygılarımızla,

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bloğunuz hala aktif mi bilmiyorum ama Lycoris plasenta krem deneyiminizin sonucunu merak ettim. Ben de kullanmayı düşündüm ama şuan Türkiye siteleri aktif değil, satış ya da ürünle ilgili herhangi bir adres de bulamadım. Bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)