BU BLOGDA ARA

26 Mart 2013 Salı

Pastel Spring Blush -On

Pastelin yeni ve sınırlı sayıda çıkardığı allıkları duymayan kalmadı.Kısa süre de neredeyse fanları bile oluştu denebilir.


Şeker mi şeker ambalajıyla görsel olarak çekici.Daha yapısı nasıl bilmeden ambalajı için bile alma hissi yaratıyor insanda.


Bende ki 10 numara.Çok güzel pembe renkli bir allık.



Kapağı açınca kapaktaki desenin aynısı allığın üzerinde de görüyorsunuz.Rengi de deseni de çok güzel değil mi?Ürünün yapısı ipek gibi.Parmağınızı üzerinde gezdirince yumuşacık dokusuyla karşılıyor sizi.
Fırçaya alırken biraz zorlandım ben.Bu benim fırçamın özelliğine de bağlı olabilir.Pastelin kendi allık fırçasıyla uyguladım(yumuşak ve uzun kıllı bir fırça).Tozutma problemi her allıkta olduğu gibi bunda da var,ama çok fazla uçuşmuyor etrafa.Allığın kremsi hoş bir kokusu var.Parfüm içeriyor anlayacağınız.
Kalıcılığı bence gayet iyi.Gün sonunda biraz silikleşiyor o kadar.


Turuncu olanı ışıltılı ama pembesi ışıltılı değil.Soft bir pembe ve ışıltısız olması bence daha güzel.


Ben bu allığın tenimdeki duruşunu çok sevdim,siz nasıl buldunuz?

Ürün 5gr.lık ambalajda 9.90 tl.

*Pastel'e bana bu allığı deneme fırsatı verdiği için teşekkürler.
*Görüşlerim objektiftir.




5 yorum:

  1. çok tatlış bir pembeymiş goncacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel gerçekten canım:)

      Sil
  2. ben kararsız kaldım hangi rengi alayım diye ama genelde hep pembe almışlardı :) bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)