BU BLOGDA ARA

22 Mart 2013 Cuma

Pastel Kozmetik'ten Gelen Hediyeler

Dün hiç beklemediğim bir kargo aldım.Pastel Kozmetik bana çok güzel bir paket göndermiş.


Bakın bu şık paketin içinden neler çıktı?


Pastel'in yeni ürünlerini duymayan kalmamıştır herhalde. Heryerde tanıtımları yapılıyor.Pudra çok fazla kullanmıyorum ama allığı çok merak ediyordum.Pembesini göndermelerine ise çok çok sevindim :) 


Parfüm testerlarını hemen denedim.
Sun Queen; ahududu,ananas vs. içerdiği için şekerli bir koku.Çok beğendim.
Rock Chic; sümbül,limon,biber vs. içerdiği için biraz daha baharatlı bir koku.Bence tam bu mevsimin kokusu.
Super Star; sandal ağacı,elma,sümbül içeriyor.Rock Chick'e daha yakın.
Benim favorimi sorarsanız Sun Queen,büyük boyunu alacağım :)


Profashion Advanced Compact Powder'ın dokusu kadife gibi.Geliştirilmiş formülü ve nemlendirme etkisiyle kırışıkların ve çizgilerin görünümünü azaltmayı,özellikle de cilt kuruluğunu engellemeyi vaad ediyor.Güzel bir ürüne benziyor,deneyip yorumlayacağım.
Spring Blush-On kadifemsi yapısıyla gönlümü fethetti.Dokusu çok güzel,kremsi bir kokusu var.Rengi tam benlik.Denemek için sabırsızlanıyorum.

Pastel Kozmetik'e güzel hediyeleri için çok teşekkür ediyorum.

24 yorum:

  1. çok hoş görünüyorlar:)en çok da allığı beğnedim, merakla bekliyorum yorumunu:)

    bu arada çekilişim var buyurmaz mısın?

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şebnem,ben de allığı çok sevdim :)

      Sil
  2. Allık çok güzel duruyor. Hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Allık benim de çok hoşuma gitti :)

      Sil
  3. güle güle kullan birtaneem:)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy çok güzelmiş canım ya!!! Dünden beri bu allıklara bakıp bakıp iç geçiriyorum :)) Pudra da harika duruyor, güle güle kullan canım!!!

    Öptüm çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Başak'ım..Allık hakikaten çok güzel,sınırlı üretimmiş al istersen :)Bende öpüyorum çok çok:)

      Sil
  5. güle güle kullan kuzummmmm güzel yanakların dahada güzelleşsin çok sevioeum seni muah !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım benim,ayyy sözlerin güzelliğine bak :) ben de seni çok seviyorum kiiii :)

      Sil
  6. güle güle kullan tatlım,postlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım kızdan fırsat bulunca hemen yazacağım:)

      Sil
    2. bilirim o derdi,benim de ufaklıktan fırsat olsa daha neler yapıcam da ahh biz anneler :))

      Sil
    3. :):) aynen bende gece o yattıktan sonra yazı yazdığım için ruj allık,fodöten vs. yazamıyorum,fotoğraf çekemiyorum çünkü:/
      artık c.tesi-pazar kızı kocişkoma atıp fotoğraf depolayacağım:)

      Sil
  7. Güle güle kullan canım:) ben de ilk fırsatta allığı alacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yeldacım. Allığın yapısı çok güzel :)

      Sil
  8. Güzel günlerde kullan, hepsi çok hoş duruyorlar ^_^

    YanıtlaSil
  9. ah çok güzeller! allığı çok merak ettim açıkçası! güzel günlerde kullan!
    umarım bize de gönderirler de glaze dener:)
    öpücükler goncacım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim canımcım.Allık denenmeye değer,umarım gönderirler:) Bende öpüyorum:)

      Sil
  10. SÜPERMİŞ...keşke sadece makyaj bloğu olmasa bu blog..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda yazma kabiliyetim var sadece,teşekkürler..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)