BU BLOGDA ARA

2 Mart 2013 Cumartesi

Öpücükler Tırnak Süsleme / Kisses Nail Art

Aslında tam 14 Şubatlık bir süslemeymiş ama yapıp, yayınlamak bugüne kısmet oldu :)


YAPILIŞI;
1. Adım: Çok açık bir pembe ojeyi baz olarak 2 kat uyguluyoruz.
2. Adım: İnce uçlu noktalama kalemiyle önce bir 'm' şekli, sonra da 'm'nin altına, orta kısma gelecek şekilde bir yay çiziyoruz.
3. Adım: Kırmızı dudakların yanına koyu pembe bir ojeyle bir yada iki dudak daha ekliyoruz.
4. Adım: Dudakların kurumasını bekledikten sonra üzerine ince uçlu fırçayla küçük beyaz çizikler atıyoruz.Top Coat uygulamak süslemenizin kalıcılığını artırır, parlaklık verir. 
Hepsi bu!


Sonuçtan ben memnun kaldım, siz nasıl buldunuz?



Kullandığım ojeler sırayla;
Pastel 08, pastel 95 ve pastel kırmızı oje..

Deneyeceklere kolay gelsin! 

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,eline sağlık:)
    http://kozmetikturu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. senin bu tırnak süslemeleri çok hoşuma gitmeye başladı devamı gelsin :) çok tatlı olmuş bu da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Devamı ve daha iyileri geliyor canım sen izlemeye devam et :)

      Sil
  3. G. bunu beğendi! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca da çok teşekkür etti ki :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)