BU BLOGDA ARA

20 Mart 2013 Çarşamba

Nivea'dan Gelen Hediye Paketi

Beklediğim kargolar bir bir gelmeye başladı.Bu aralar şanslı günlerimi yaşıyorum :)


Nivea'nın Facebook üzerinden yaptığı bir yarışmada hediye paketi kazanmıştım.Elime geçene kadar paketin içeriğini bilmiyordum ..


Çok ağır bir paket geldi.Paketten 4 adet ürün çıktı.Beklentim BB krem,göz kremi falandı ama cilt tipi,ten rengi bilmeden bunları göndermek biraz riskli olurdu tabii, Nivea'da riske girmemiş ve herkesin kullanabileceği ürünler seçmiş.


Nivea Supreme Touch Duş Jeli; Beyaz manolya kokulu bir ürün.Kapağı açınca misler gibi bir koku yayılıyor etrafa.Acayip bir duş keyfi yaşatır gibi duruyor.
Nivea Kirazlı Dudak Koruyucu; Herkesin mutlaka bir kere kullandığı bir ürün eminim:) Bunu açmayacağım.
Nivea Stress Protect Deodorant; Reklamlarını görüpte acayip merak ettiğim bir üründü isabet olmuş göndermeleri.
Ve Nivea Besleyici Vücut Sütü; Kuru ciltler için bir ürün.Kokusunu ve yapısını sevdim,kullanınca nemlendirmesinden de bahsedeceğim.

 Nivea kremleri ve deodorantları yıllardır çok severek kullanıyorum zaten.Bu ürünleri de keyifle deneyip, yorumlayacağım.
Nivea'ya bu güzel paket için çok teşekkür ediyorum!

10 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan.Hepsi çok hoş.:)

    YanıtlaSil
  3. En güzel ürünleri bi pakete koymuslar ki birde sansızım dersin ^_^ Güle güle kullan kuzu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Teşekkürler canımcım,arada şans bana şöyle bi değip geçiyor işte :)

      Sil
  4. ayy o yarışmadan hiç haberim yoktuu :)
    iyi günlerde kullan hepsini taze taze :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,ben facebook üzerindeki kampanyaları takip etmeye çalışıyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)