BU BLOGDA ARA

15 Mart 2013 Cuma

Nail art Fırçaları Nasıl Temizlenir?

Fırçalarımı her gün kullanıyorum neredeyse.Sağlıklı uygulamalar yapabilmek için iyice temizlemek gerekiyor.Tabi yıpratmadan!


Fırçalarımı ilk kullanımdan sonra asetonla temizlemiştim.Malum suyla çıkmıyor oje.Asetonun fırçaları sertleştireceğini düşündüğüm için de ardından suyla güzelce  yıkadım. Ertesi gün fırçaları elime aldığımda kılları sertleşmişti.Suyla yıkamak bile kar etmemişti.


Sonra aklıma NOB asetonsuz oje çıkarma mendillerim geldi.Fırçaları mendiller kutunun içindeyken dairesel hareketlerle sürterek temizledim.Ve sonuç harika, hem fırçalar tertemiz oluyor hemde sertleşmiyor.Aseton en uzun ince uçlu fırçamın kıllarını ayırmıştı. NOB ile temizleyince o bile eski haline döndü :)
Yalnız unutulmaması gereken bir konu var.Ben tüm mendiller kutunun içindeyken temizliyordum fırçalarımı.Üstteki mendil çok kirlenince kaldırdım,alttaki mendillerde aynı oranda kirlenmişti.Kirli mendiller de fırçaların rengini değiştiriyor.
Artık boş NOB kutusuna birer mendil koyarak kullanacağım. Mendilleri bulana kadar canım çıktı,hemencik bitip gitmesinler..

NOB asetonsuz oje çıkarma mendillerine sadece BİM'lerde rastladım ben.İçinde 30 adet mendil var fiyatı 2.75 tl.




3 yorum:

  1. Ben de bunlarla ilgili yazını görünce nasıl temizlenirler acaba diye düşünmüştüm:) Çok faydalı bir bilgi oldu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Faydalı olduysam ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  3. Mendiller Bim'de her zaman varmı yoksa kampanyadan mı aldın ?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)