BU BLOGDA ARA

1 Mart 2013 Cuma

Mimlendim ki Ben :)

Sevgili  Başak beni mimlemiş.Kısacık güzel sorularla kendimi anlatma fırsatı vermiş bana. Hadi sorulara geçelim:)

1- Mevsimleri renklerle ifade edecek olsanız, hangi renkler olurlardı?

Kış: Beyaz
İlkbahar: Pembe
Yaz: Turuncu
Sonbahar: Kahverengi

2- Sizin için en anlamlı ay ve anlamlı olma sebebi nedir?

Ocak :) Geçen sene 9 Ocakta kızımı kucağıma aldım...

3- Sizi en çok etkileyen film/kitap/müzik nelerdir?

Film >> V for Vendetta (en az beş kez aynı heyecanla izledim)


















Kitap >> Millennium Serisi Arı Kovanına Çomak Sokan Kız

Müzik >>Brad Paisley- Whiskey Lullaby ( kızımın ninnisidir aynı zamanda  )

4- Karar vermekte zorlanır mısınız? En çok hangi durumlarda kararsız kalırsınız?

Genelde zorlanırım... özellikle alışveriş yaparken..

5- Geçmişe ait tekrar yaşamak istediğiniz bir an var mı?

Bi anda soruyu görünce kalakaldım, aklıma bişi gelmedi yok demekki:)

6- Evcil hayvanınız var mı? Yoksa olmasını ister miydiniz?

Yok; ama bahçeli bir ev ve köpek hayalim!

7- Üç seçeneğiniz olsa, bu üçünden hangisi olmak isterdiniz? Gökyüzünde bir kuş mu, denizde bir balık mı, ormanda bir aslan mı? 

Gökyüzünde kuş olmak isterdim.

















8- Aylık takip ettiğiniz bir dergi var mı?

Hayır yok... Zaten öyle düzenli alışkanlığım çok azdır...

9- Hangisinde daha çok huzur bulursunuz? Deniz havası mı, orman havası mı?

Deniz havası... İzmir'i bu yüzden çok özlüyorum...


















10- En son ne zaman alışverişe çıktınız, ne aldınız?

3-4 hafta oldu sanırım kendim için özel bir alışverişe çıktım.Üç adet kazak aldım ikisi hala etiketiyle duruyor :)

11- Hayatınızda "asla" deyip de yaptığınız bir şey oldu mu? 

Ah çocuklar yok mu çocuklar, dudakları bükülmeye görsün insana herşeyi yaptırıyorlar :)

Başak'a bana bu güzel soruları yönelttiği için teşekkür ediyorum. Yeldan'ın EviSevda'nın Dünyası ve Audrey'in Sekerleri'ni mimliyorum.







3 yorum:

  1. Eline sağlık Gonca, teşekkür ederim yanıtların için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil canım büyük zevkti :)

      Sil
  2. mimlere yazmayada utanıyorum bunu ama yapcak bısıy yok :D bende mımledım http://yelkenlikiz.blogspot.com/2013/03/iste-beklenen-mim.html cevaplamak ıstersen yok aman yeter dersende anlayısla karsılayabılrıım :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)