BU BLOGDA ARA

11 Mart 2013 Pazartesi

Max Factor Siyah Göz Kalemi


Siyah göz kalemi benim için çözülemeyen bir problem oldu.Elimde bulunanan kalemlerden tam performans alamıyorum.Bunlardan birisi de Max Factor göz kalemi.


Bu kalemi bir alışverişimde hediye etmişlerdi bana.Yaklaşık 7 aydır kullanıyorum.Kalemin ucu yumuşak, kesinlikle sert sert değmiyor insanın gözüne bu açıdan seviyorum. Swatchda gördüğünüz zaman ne kadar siyah diyorsunuz ama uygulandığında gözde çok siyah bir renk elde edilemiyor.Fotoğraftaki hali gözümde iki kez gezdirdiğimde elde ettiğim sonuç.Daha siyah renk vermesi için defalarca gözde gezdirmek gerekiyor,bu çok sıkıcı! Kalıcılığı orta düzeyde,ama göz çevresine akma dağılma yapmıyor bu açıdan fena sayılmaz.Kullandığım zaman diliminde gözümde herhangi bir hassasiyete,tahrişe neden olmadı bu da kalemin en büyük artısı.
Göz kapaklarım biraz yağlı olduğundan övgülere bakarak aldığım kalemler bile bende sorun yaratıyor.Bu kalem de aradığım,istediğim siyah kalem değil ama tazelenerek kullanılabilir bir kalem.Eğer göz kapaklarınız yağlı değilse o zaman severek kullanırsınız.
Fiyatını hediye olduğu için bilmiyorum.Çeşitli online alışveriş sitelerinde gördüğüm kadarıyla 23-26 Tl arası fiyata satılıyor.

12 yorum:

  1. maybelline master dramaları denedinmi.. onlar da çok güzel ya da direk emily al hem yumuşak hem de koyu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemedim,aklımda bulunsun emily özellikle :)

      Sil
  2. emily evet çok güzel kuzum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın çarşıya çıkınca hemmen alıyorum o zaman canım :)

      Sil
  3. Aynen bende sizin gibiyim Gonca Hanım denediğim kulandığım göz kalemlerinden tam performans alamıyorum istediğim siyahlıkta değiller ve akma yapıyorlar sizin deyiminizle yağlı benim deyimimle sulu yada nemli dyebilceğimiz gözlerim var ne kullansam akıyor ve tam siyah görüntü alamıyorum en dandiğini bile denedim mesela emily dediğiniz dandik markayı bile denedim yok yani akıyor simsiyah durmuyor,
    ne emily nede avon, oriflame, flormar, pastel, alix avien,nede max factor nede Loreal yok yani yok hala aramaya devam..:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :((( ne sinir bozucu birşey değil mi? Ama izlemede kalırsan bir tane daha göz kalemi var elimde yazısı hazır ondan memnunum :)

      Sil
  4. o göz neöyle yusyıuvarlak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyseki kare falan değil buna şükür ;)

      Sil
  5. en çok kullandıgım makyaj ürünü göz kalemi bu markayıda cok begeniyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)