BU BLOGDA ARA

17 Mart 2013 Pazar

Leopard Nail Art


Leopar süsleme basitliğiyle ve şıklığıyla vazgeçilmezim.Daha önce yaptıklarıma bakmak için buraya ve şuraya  bakabilirsiniz.Gelelim yeni leopar süslemeye...


YAPILIŞI;
1.Adım: Baz olarak nude-açık kahve tonlarda bir oje 2 kat uygulanır.
2.Adım: Beyaz oje sünger tekniği yardımıyla tırnak uçlarına uygulanır.Ben aynı teknikle bir katta simli oje uyguladım isterseniz uygulayabilirsiniz.
3.adım: İstediğiniz renklerdeki ojelerle, beyaz ojenin üzerine minik düzensiz noktalar yapılır.
4.Adım: Küçük noktalama kalemiyle renkli ojelerin etrafına siyah çerçeve yapılır.Top Coat uygulamak süslemenizin hem kalıcılığını arttırır,hem de parlaklık verir.
Hepsi bu!




Sonuç olarak hoş bir görüntünün ortaya çıktığı kanaatindeyim,siz ne dersiniz?



Kullandığım ojeler sırayla;
Pastel 95, Pastel 04, Pastel 85, Pastel 82, Pastel 38, Pastel 09, Pastel 22 ve Pastel 77 numara..

Deneyeceklere kolay gelsin!





18 yorum:

  1. aa çok güzel olmuşlar ben çok beğendimm :)

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı her zamanki gibi!çok zevk alıyorum senin şu nail-artlarına bakmaktan yaa:)çok güzeller!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim,ne güzel sözler bunlar çok mutlu ettin beni :)

      Sil
  3. bunu daha önce yapmıştınız sanki hatta bende bundan esinlenerek birşeyler yapmıştım yanlış mı hatırlıyorum acaba =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım Mamontenka da misafirdim :) Ben de senin yaptığına baktım eline sağlık :)

      Sil
  4. Bayılıyorum yaa senin bu yeteneğine!!!harikasın!!

    YanıtlaSil
  5. Gonca baktıkça canım çekiyor bunlardan :) Yine çok güzeller :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,inşallah birgün sana da yapma fırsatım olur :)

      Sil
  6. Goncaa mükemmel olmus hep böyle leoparları görup ozeniyorum ancak beceremiyorum. Simdi senden aldıgım cesaretle birkere daha denicem :) Sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)dene tabi canım kolay ama şık bir süsleme :)
      sevgiler..

      Sil
  7. Bende bütün tırnaklarıma yapmıştım böylede çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tuğçecim leopar her türlü güzel:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)