BU BLOGDA ARA

21 Mart 2013 Perşembe

Kozmetik Düzenim

Sevgili Akmayangözkalemi beni kendi yazısında mimlemişti,şimdi ben kozmetik düzenimi sizlerle paylaşıyorum.Kozmetik dolu çekmeceleri karıştırmayı çok seviyorum,buyrun bugün benim kozmetiklerimi karıştıralım.


Bu organizer'ı bi heves İkea'dan aldım,ama çekmecemin içine sığmadı.Bende gardrobumun içine yerleştirmek zorunda kaldım.Öyle çok fazla dolup taşan bi çekmece değil,
gördüğünüz gibi çok fazla makyaj ürünüm yok.


En fazla rujum var,ruj almak bende hastalıklı bir durum.Çok kullanmam ama durmadan alırım :) Dudak kalemlerim hep nude tonlarda.
2 tanecik allığım ,4 tane rimelim ve 2 tane makyaj temizleyicim(henüz açılmamış) var.


Far olarak sadece Sephora'dan hediye gelen setim var.Bakmak için tıktık.
Bolca göz kalemim var, 4 tanesi siyah.Diğerleri yeşil,kahve,gri ve mavi renklerde.
2 tane BB krem,3 tane fondöten,2 pudra ve bir tane conclearım var.


Bunlarda banyo dolabımdan görüntüler.Burada saç ürünlerim var. Evettt kıvırcık saçlıyım :)


Dolabımın cilt bakım ürünlerimle dolu gözü.En çok tükenen ve yenilenen bölüm burası. Bioderma sebium pore refiner dışında tüm ürünleri yazdım.Eski yazılardan okuyabilirsiniz.


Burada da diğer cilt bakım ürünlerim var. Roc tonic kullanılmayı bekliyor. Roc Gentle Exfoliating Creami severek kullanıyorum.

İşte benim kozmetik düzenim böyle.Yazmadıklarımdan merak ettiğiniz ürün olursa bana ulaşabilirsiniz.
Bana bu yazıyı yazma fırsatı veren Akmayangözkalemi'ne teşekkür ediyorum.

11 yorum:

  1. ay ne güzel ya, az ve öz. benim kozmetik ürünlerim çekmecelere, dolaplara sığmıyor :) ojeler nerde? :)

    YanıtlaSil
  2. :))) bende dolup taşsın istiyorum ama ücretsiz izindeyim :D ojelerim için bi post hazırlamıştım, onun için onları eklemedim :)

    YanıtlaSil
  3. Jasmine BB kremden memnun musun? Yorumların neler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şurada bahsetmiştim umarım faydası olur :)
      http://goncaninguncesi.blogspot.com/2013/03/pure-beauty-jasmine-water-bb-krem.html?m=1

      Sil
  4. Ohhh miss olmuş gerçekten:)

    YanıtlaSil
  5. Bende bioderma jele yeni başladım umarım güzel etkilerini görürüm:)
    Far olarak benimde Sephora'dan setim var ve müthiş, başka far almam. Gereksiz geliyor. Beyaz ve bir tane krem tekli allığım var :))

    YanıtlaSil
  6. o far olcaktı :D allık nerden çıktı olsun sen anladın benni :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) anladım anladım :) Zaten kullanmıcam şeyleri alınca kendime çok kızıyorum..Ruj ve ojede sınır yok ama diğer ürünleri gerekmedikçe almamaya çalışıyorum :)

      Sil
  7. herşey gerektiği kadar bence gayet iyiymiş düzenin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler canım.Benim fakir ama grurlu kozmetiklerim,bunlara sağlık :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)