BU BLOGDA ARA

5 Mart 2013 Salı

Konuk Yazardan : NARS Illuminator/Aydınlatıcı –Copacabana

Tırnak süslemelerine hayran olduğum sevgili Gonca’nın bloguna misafir olmak büyük keyif! Kendisinin de bugün benim blogumda harika bir tırnak süsleme yazısı var, tıklamayı unutmayın! Keyifli okumalar diliyorum…

Toz aydınlatıcı, krem aydınlatıcı derken şimdi sırada NARS'ın likit aydınlatıcılarından CopaCabana var. Öncelikle, bu aydınlatıcıyı bana hediye eden canım arkadaşıma çoook teşekkür ediyorum!


NARS'ın 30 mL'lik tüpte gelen bu likit aydınlatıcısı içinde pembelik olan sedefli şampanya renginde. Uygulandığında rengi açılıyor ve daha buzlu, beyaza yakın bir ton alıyor. Tüpün ağzı oldukça dar, dolayısıyla istediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz. Fakat ambalajına çok bulaşıyor (görüntü için üzgünüm). 


Diğer aydınlatıcılarıma kıyasla sedefli yapısı çok çok kuvvetli. Minicik bir damlası geniş alanları aydınlatmaya yetiyor. Bu anlamda çok bereketli bir ürün olmalı. Likit yapısı nedeniyle çok kalıcı değil; fakat bence zaten günlük kullanım için de biraz iddialı...






Günlük olarak yüzün belli bölgelerini aydınlatmayı tercih etmesem de, BB Krem ya da fondötenin içine karıştırarak ten ürünlerine canlılık katmak için kullanmayı seviyorum. Bir kaç kez MAC Strobe Liquid gibi cildime fondötenden önce uygulamayı denedim; ama hem çok parlak hem de çok yağlı durdu. Bu şekilde kullanımını önermem. Likit ten makyaj ürünlerine karıştırmak günlük kullanım için en iyi yol gibi geldi bana. Bu ara dengesiz giden hava koşullarından dolayı cansız görünen yüzümü de canlandırdığını düşünüyorum.




Garnier Karma ve Yağlı Ciltler için BB Krem -Light + NARS Copacabana 
(başka herhangi bir aydınlatıcı ya da pudra yok yüzümde)

NOT: NARS CopaCabana'ya çok benzeyen bir ürün, Essence My Base -Illuminating. Yapısı NARS kadar likit ve sedefli değil; ama rengi çok benziyor ve bence kullanım amacı da neredeyse aynı. Fondöten içine karıştırarak kullanmayı düşünüyorsanız, My Base'i de tercih edebilirsiniz. 

Siz ne düşünüyorsunuz; toz aydınlatıcılar mı daha iyi, krem mi, likit mi?

Gonca’ya yeniden güzel blogunda beni misafir ettiği için çok teşekkür ediyorum! 
Sevgilerimle,









2 yorum:

  1. bu aydınlatıcı bana çok parlak geldiği için almamıştım onun yerine orgasm illuminator'ü almıştım..

    YanıtlaSil
  2. Haklısın Audrey, fazla parlak... ama mat ten ürünlerini renklendirmek için idealmiş!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)