BU BLOGDA ARA

10 Mart 2013 Pazar

Kayıp Balık Nemo Tırnak Süsleme/Finding Nemo Nail Art

Kayıp Balık Nemo'yu arıyorum, hadi bana katılın..


1.Adım: Tüm tırnaklara turuncu oje iki kat uygulanır.
2.Adım: Yüzük parmak dışındaki tüm tırnaklara beyaz ojeyle, 1 numaralı fırça kullanılarak yatay beyaz  kalın çizgiler çizilir.
3.Adım: Daha sonra 2 numaralı fırça kullanılarak beyaz çizgiler siyah ojeyle çevrelenir.
4.Adım:Balığı yapmak için yüzük parmak tırnağına 1 numaralı fırça kullanılarak beyaz ojeyle bir yay çizilir.Noktalama kalemi kullanılarak tırnak dibine yakın yere iki küçük nokta konulur.
5.Adım: 2 numaralı fırça kullanılarak beyaz çizginin etrafı siyah ojeyle çevrelenir ve ağız çizilir. 
6.Adım: Gözü oluşturmak için noktalama kalemiyle önce siyah sonra beyaz noktalar ard arda ilk beyaz noktaların içine konulur. Ağızda gülme efekti oluşturmak için üst kısma beyaz bir çizik atılır.
Top coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi bu!





İşte sonuç, kayıp balık Nemo bulundu :)
Noktalama kalemlerim gelince daha güzelini yapacağım :)

Deneyeceklere kolay gelsin!

Bir sonraki süslemeyi seçmek için sağ taraftaki ankete katılmayı unutmayın!


8 yorum:

  1. Yine çok güzel olmuş Gonca'cım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Benim isteğim, benim isteğiim :)) Çok şeker olmuş; Çınar görse bayılır :))) Muck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) yerim çınarı o en şeker :)

      Sil
  3. çok tatlı olmuş!!! yirim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canimcim, yiii gitsin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)