BU BLOGDA ARA

6 Mart 2013 Çarşamba

Kardan Adam Tırnak Süsleme/ Snowman Nail Art

Kış bitmeden kardanadam yapıp burnuna havuç takmazsak olmaz dimi ama :)
Hadi iş başına..


YAPILIŞI;
1.Adım: Lacivert bir oje baz olarak tek kat uygulanır.
2.Adım: Beyaz oje ile, baş parmağa kardan adamın vücudu, yüzük parmağına ise başı en büyük noktalama kalemiyle çizilir.(kalemim olmadığından tığ kullandım)
3.Adım: En küçük uçlu noktalama kalemiyle düğmeler, gözler ve ağız yapılır.3. fotoğraftaki fırçayı ağız noktalaması için kullanabilirsiniz.Aynı fırçayla kollar çizilir.
4. fotoğraftaki fırçayla da turuncu bir burun çizilir.
4.Adım: Atkı ve şapka için 2.fotoğraftaki fırçayla kırmızı oje uygulanır.Etrafı ince uçlu fırça kullanılarak siyah ojeyle çerçevelenip üzerine çizikler atılır.(mavinin üzerine kırmızı rengini belli etmeyeceğinden şapkayı önce beyaz ojeyle yapıp sonra kırmızıya boyuyuruz)
5.Adım: Kar taneleri için 4.fotoğraftaki fırçayla birbirini kesen 3 adet çizgi çizilir.Uçlarına ince uçlu fırçayla şekil verilir.
Top coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi -biraz fazla ama- bu!



Biraz  meşakkatli ama sonuç sevimli mi sevimli bir kardan adam:) Sizce?

Not:Bu süsleme bitanecik arkadaşım, EDA için özel yapılmıştır :)

Deneyeceklere kolay gelsin :)



4 yorum:

  1. Kardan adam da güzel ama kar tanelerine daha çok gözüm takıldı :) Eline sağlık!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) Kar tanelerini bende çok seviyorum..

      Sil
  2. bayılıyorum senin bu süslerine.. süperler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ben de senin ojelerinin hastasıyım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)