BU BLOGDA ARA

17 Mart 2013 Pazar

Jolly Jewels Nail Locquer

Ne zamandır Jolly Jewels ojelerden edinmek istiyordum.Yaşadığım şehirde bulamamıştım,alamamıştım.Bir twitter konuşmasında Makyajfircam güzel sahibesi Merve bana gönderebileceğini söyledi.Benim için de heyecanlı bekleyiş başladı.

I want to buy Jolly Jewels Nail Lacquers for along time.But I didn't find anywhere in the city where I live. When we were talking with Merve who has the  Makyajfircam blog, she told me that she could send it to me. And I began to wait!


Jolly jewelslerim cici mi cici minik bir çantanın içinde geldi.Ben 107 ve 116 numaraları merak ediyorsum Mervecim sağolsun 110 numarayı da eklemiş :) Birde Famme parfüm testerı çıktı sevimli çantamdan.Buradan Merve'ye bu güzel jesti için çok çok teşekkür ediyorum,sayesinde bu ojeleri deneme fırsatı buldum.

Jolly jewels Nail Locquer was in a little pretty cute bag. I was wondering about the numbers 107 and 116 but thanks to Merve she has also added the number 110 too. And there was the Famme Parfüme tester in this cute bag. I was very appreciated by Merve for her nice jest! Thanks to her that i had the chance to try these nail lacquers.


En sevdiğim renk 107 numara oldu.Nasıl güzel bir mavidir bu böyle.Altına baz sürülerek de sürülmeden de rahatlıkla kullanılabilir. Bazsız iki katta güzel renk veriyor.

My favorite jolly jewels is the number 107. What a beautiful shade of blue!  It can be used easily with or without nail polish base over. But if you use it without base you need to wear it twice.


Gönlümün ikicisi 116 numara oldu. Bazsız iki katta gayet güzel görünüyor. Baz kullanılmış haliyle arasında pek bi fark yok gördüğünüz gibi.

My second favorite one is the number 116. It looks beautiful with or without nail polish base.


110 numarada güzel ama rakı beyazı ojeyle çok solgun geldi gözüme.Bu ojeyi bazla sevdim.
And the number 110 I like it too but, it is so pale for me.I love it only with  nail polish base.

Ojelerin genel olarak yapılarını sevdim.Hepsini swatchlayıp hemen sildiğim için çıkarmam zor olmadı.Ama silerken simlerin sağa sola dağıldığı bi gerçek.Ama bu güzelliklere değer! 

I love the overall texture of them. The shimmer may be scattered and hard to clean however it worths this!


4 yorum:

  1. oo kuzuum benm sana laik bile değil iyi günlerde kullann:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzlü güzel yürekli Mervem çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)