BU BLOGDA ARA

4 Mart 2013 Pazartesi

Hello Kitty Tırnak Süsleme / Hello Kitty Nail Art

   Küçük, büyük tüm hatunların sevgilisi şu koca kafalı kedicik. Kozmetik Aynası'nın sahibesi yapmamı rica edene kadar benim aklımda böyle bir süsleme yoktu. Zehra bu süsleme senin için :)

 
Yaklasık 6-7 kere silip tekrarladığım için ayrıntılı fotoğraf çekemedim.Öncelikle bunun için kusura bakmayın.Özrümü de dilediğime göre hadi yapım aşamasına.

YAPILIŞI;
1.Adım: Rakı beyazı tabir edilen oje baz olarak kedinin yapılacağı tırnağa iki kat uygulanır.
2.Adım: Tırnağın yarısına kireç beyazı tabir edilen oje yatay olarak tek kat sürülür.Üzerinden sınır çizgisini bozmayacak şekilde yukarıdan aşağıya bir kat daha oje uygulanır.Yok eğer ben çizgiyi bozabilirim diyorsanız ikinci katı da yatay uygulayabilirsiniz.Ama fırça izi bırakmamaya gayret edin.
3.Adım: Fotoğrafta gördüğünüz hafif kesik uçlu fırçayla iki küçük üçgen çizilerek kulaklar yapılır.Ve içi beyaz ojeyle doldurulur.
4.Adım: Aynı fırçayla kulağın üzerine istediğiniz  bir renkte fiyonk çizilir. Fiyonkun ortasına istediğiniz renk ojeyle bir nokta konulur.Tırnak süslemede kullanılan taşlardan varsa ondan eklerseniz şahane olur!
5.Adım: Fotoğrafta gördünüz noktalama kalemiyle iki küçük siyah dikey çizgi çizilerek gözler oluşturulur.Gözlerin ortasına gelecek şekilde bir küçük sarı yatay çizgi çizilerek burun yapılır. Görseldeki fırçayla, bıyıklar da çizilir.
6.Adım: Fiyonkun rengindeki oje diğer tırnaklara 2 kat uygulanır.Üzerine noktalama kalemiyle noktalar konulur. Toap Coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi bu!


Sonuçtan ben çok çok memnun kaldım, çok uğraştırdı ama becermişim sanırım.Ne dersiniz?


Kullandığım ojeler sırayla;
Pastel 19, Pastel 04, Pastel 301 ve Pastel 38 numara...

Deneyeceklere kolay gelsin!




8 yorum:

  1. Bence çok hoş olmuş eline sağlık. Hiç oje kullanmasam bile sayfanı ilgiyle takip ediyorum. Bu baya baya sanat bildiğin incecik işleme. Harika ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Her postun altına da aynı şeyleri yazmak istemiyorum ama çok yaratıcısın Gonca :) Şeker gibi, ne hoş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) canım çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Harika olmuş. Keşke becerebilsem, hemen denerdim.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,biraz denesen yapasın belki çok zor değil ;)

      Sil
  4. Bebeğimm yaa :)) Çok ama çok teşekkür ederimmm.Bende deneyip hemen göstercem :)) Ellerine kollarına sağlıkk :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil canım, asıl ben teşekkür ederim :) bekliyorum bende senin yaptığını :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)