BU BLOGDA ARA

16 Mart 2013 Cumartesi

Hediyelendim :)

Bu hafta çok önemli misafirlerim var.Eşimin ailesi ziyarete geldi bakın gelirken bana neler getirmişler :)
This week i have very special guests. My husband's family, my mother, father and sister in law and her husband visited us. And here are the surprises of them, i mean, of my mother and sister in law:) 


Kate rujları sevgili kayınvalidem almış benim için, gelin kaynana toprağından derler vallahi öyleyim,süslüpüslü kayınvalidenin süslüpüslü geliniyim :) 
The Kate lipsticks are the gifts of my mother in law:)  I am the natty daughter in law of a natty mother in law:))



Rimmel Apocalipsler görümceciğimin hediyesi..Ve dahası da;
Rimmel Apocalips lip glosses from my sister in law and what's more ;


Görümcegiğim bir heves alıp bir kere kullandıktan sonra kenara koyduğu ürünleri de bana getirmiş.Koca bir poşet dolusu cici geldi :)
Mac Cream Colour Base ve Yves Rocher Cream Balm'ı denemek için sabırsızlanıyorum.
My sister in law has also brought the make-up that she has bought eagerly and left aside after onced tried....And the result is a pack of make-up cosmetics:)) I can't wait to try Mac Cream Colour Base and Yves Rocher Cream Balm!!


Stay glossy lip glossu çok sevdim. Nyc tırnak güçlendirici ve hızlı kurutucu top coat nasılda benlikler dimi:)
Bir yığın dudak ve göz kalemi çekmecemdeki yerini aldı..
I liked the stay glossy lip gloss very much.Ncy nail strenghtener and instant dryer top coat just meant for me:)) Lots of lip and eye liners have already took their places in my drawer...


Kryolan stick fondöten ve trasparan pudra tenine açık geldiği için bana getirmiş. Çok merak ediyordum deneme fırsatım olacak. Make Up Ror Ever ruj ve Clinique dudak kalemi de artık benim:)
Ürünleri deneyip yorumlayacağım, ama nerden başlasam bilemedim...Kozmetik dolu bir hediye paketi almak ne güzel birşeymiş :)

As Kryolan TV Stick Foundation and transparent powder was too fair for her complexio she gave them to me. I am very curious about them and i will try as soon as possible... I have also now MakeUp Forever Lipstick and Clinique lip liner:)
 I will also send my reviews about the products after trying but i don't know where to start...How nice to take such a pack of  gifts:)

15 yorum:

  1. oh oh maşalh :) güzel günlerde kullanasın tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. şanslısın çok güzel şeyler gelmiş:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Thanks Shannara,I am so happy to have them!

      Sil
  4. Bende öyle bir görümce ve kayınvalide istiyorum please :D güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) inşallah Allah sana da nasip eder Begüm :) Teşekkürler :)

      Sil
  5. Waoww :)) Benimde olsun böyle kayınvalidem ve görümcemm :D :D Şimdilik kayınvalidem oje alıyor ama bakalım görümce ne olucak :P :P Güle güle kullan hayatımmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):)süslü püslü görümce ve kayınvalide candır :):) Sağolsunlar çok düşünürler beni darısı senin başına :)

      Sil
  6. Allah! çok fena sevindim ki maşallah diyorum ilişkinize^^ güzel günlerde kullan birtaaneemm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzelcem, Allah bozmasın diyorum bende :)

      Sil
  7. Çok şanslısın canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de canım,çok teşekkürler:)

      Sil
  8. Süslü bi kayınvalide istiyoruuum :) Çok şanslısın canım çok güzel şeyler getirmişler,güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)