BU BLOGDA ARA

13 Mart 2013 Çarşamba

Hangi Nail Art Fırçası Hangi Şekiller İçin Kullanılır?

Nail art fırçalarım 2-3 hafta önce geçti elime.Kullanıp deneyimledim.Hangi fırçayla neler yapabileceğimi kestirmiş sayılırım.Size de neler yapılabilir anlatmak istedim..Hazırsanız başlayalım;


Sette en çok kullandığım fırçalarla başlayayım.Bu ince uçlu fırçaları dallar,çerçeveler ve biraz daha kalın çizgiler için kullanıyorum.hepsi için birer örnek var görsellerde.Yalnız bu fırçaları ojelerin içine daldırmamak gerekiyor.Ojeden bir miktar bir yere damlatıp fırçaların sadece ucunu batırmak gerekiyor.Aksi takdirde başarılı sonuçlar elde edilemiyor.


4 numaralı fırçayı genelde tırnak diplerime bulaşan ojeleri temizlemek için kullanıyorum.Asetona batırıp bulaşanları temizliyorum.
5-6-7 numaralı fırçalar görselde gördüğünüz çiçekleri yapmak için kullanılıyor.Boyutlarına göre büyüklü küçüklü çiçekler elde edilebiliniyor. Akrilik boya ile uygulama yapılıyor ben daha akrilik boya işine girişmedim. O yüzden görseller alıntıdır.


Bunlar da fan brush tabir edilen fırçalar.Kullanımı el alışınca gayet rahat.Henüz ben yaptığım uygulamaları fotoğraflamadığım için internetten görsel kullandım.
Yaptığım çalışmaları yayınlarken nasıl kullanıldığını da açıklayacağım.


10 numaralı fırça hafif eğimli bir fırça.Eğimi sayesinde kullanımı çok rahat. 10 numaralı görseldeki beyaz çizgiyi yapmak için kullandım ben.
11 numaralı fırça kesik uçlu bir fırça.Üçgenler yapmak için ideal.Kedimin kulaklarını yapmak için kullandım.
12 numaralı fırça yuvarlak hatlı, yumuşak bir fırça 12 numaralı görseldeki çizimi yapabilirsiniz.


13-14 numaralı fırçalar üçgen seklinde fırçalar.Fırçanın tamamını ojeye batırarak da kullanabilirsiniz. 13 numaralı görseldeki ortadaki kalın çizgiyi yapabilirsiniz. Cupcaketeki çizgileri de bu fırçayla yapabilirsiniz.
15 numarada en ince uçlu noktalama kalemi var. 15 numaralı görseldeki dudakları ve cupecake'in noktalamalarını yapabilirsiniz.

Fırçaların kullanımı kısaca böyle.Henüz bu kadar keşifte bulunabildim.Ben öğrendikçe sizlerle de paylaşmaya devam edeceğim.Aklınıza takılan birşey olursa bana ulaşabilirsiniz.



12 yorum:

  1. Gonca, süpper bir post olmuş bu!!! Hani insanda "aa, yapaiblirim yaa" etkisi uyandırıyor, gayet açıklayıcı!!! Yok yok, alacağım bu fırça setlerinden, kesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Her süslemenin altına kullandığım fırçaları koyuyorum ama böylesi daha açıklayıcı olur diye düşünmüştüm beğenmene çok sevindim:)

      Sil
  2. ben de istiyorum bu setten nereden aldın ebaymi?? satıcı adı verebilirmisin acaba güvenli olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım e bayden aldım.satıcının linki: http://myworld.ebay.com/worldwide_buy/&_trksid=p3984.m1423.l2754
      Çok hızlı gönderdi çok memnun kaldım ben.

      Sil
    2. teşekkürler canım hemen bakacağım..

      Sil
  3. güle güle kullan bitanem buara yazamadığım içinde üzgünüm :( tırnak olayında 1numarasın resimlere hep hayranım zaten (: seviyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımcım.Önemli diil tabiki de :) Bende seni seviyorum kiiii:)

      Sil
  4. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş. Ben de almak istiyordum ama neyi neye kullanırım kestiremiyordum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Önemli değil canım, çok teşekkürler.İşine yaradıysa ne mutlu bana :)

      Sil
  5. Brushes are great for nail art!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes Shannara, agree with you..This set is so useful!

      Sil
  6. İnanılmaz faydalı bir post olmuş.Bende Flormarın yeni çıkardığı tırnak süsleme setinden almıştım ama biraz bocalamıştım ne nedir diye :) Eline sağlık harika...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)