BU BLOGDA ARA

23 Mart 2013 Cumartesi

Gözüme Takılanlar #7

Bir süredir dedikodu sitelerini gezemiyorum.Bu sürede hatunlara bişi olmuş hepsi giyinmeyi unutmuş valla.Dünyanın parası geçiyor ellerine halleri içler acısı :D Fotoğraflara bakınca ne demek istediğimi anlayacaksınız;


Önce sevimsizler kraliçesi Kim Kardashian ile başlayalım.Ben bu görüntü üzerine yorum yapamıyorum bile sözcükler düğümlendi boğazımda,siz istediğiniz gibi saydırabilirsiniz:D


Bar Rafaeli hala Spice Girls kafası yaşıyor anlaşılan. Bi de yıllarca Leonardo di Caprio ile birlikteydi püüüüüü sana! 


Bi kadına makyajla neler yapılırın kanıtı Firgie nine.Nerde kliplerdeki süper seksi kadın nerde sokaktaki Fergie,çok yaşlanmışsın çok! Bu arada kombin güzel,hak yemem ben:)


Christina Aguilera zaten balon gibi şişti,bu elbiseyi giyip bi de üstüne gerim gerim gerilerek poz vermek nerden aklına geldi acaba?O ayakkabının sıkıştırdığı parmakları da uzunca bi süre açamaz herhalde :/


Veee Selena Gomez ufacık tefecik içi dolu turşucuk:) Valla gencecik yaşına rağmen yukarıdaki ablalara taş çıkarttırmışsın ya helal olsun sana!



8 yorum:

  1. Christina feci oldu yaaa, dobişko :) Selena ya helal olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) sorma canım buna rağmen havasından da geçilmiyo :/

      Sil
  2. Ay goncacim supersin nerden buluyorsun bunları, cok eğlenceli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehhehehe bunlar böle oldukça daha çok eğleniriz canımcım:) muck!

      Sil
  3. Cidden hepsi unutmuş giyinmesini.Christina cidden şişmiş.Ama ben Selena nın giyinişinide pek sevmedim.Ama en iyisi şimdi o Allah için .

    benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Selena çok genç ona rağmen çok başarılı bence...

      Sil
  4. Evet nasılda güzel bulmuşsunuz bu kareleri, gerçekten kötü giyinmişler hatta daha da kötü..

    Bu arada bloğumda bir çekilişim var katılırsanız çok mutlu olurdum:)

    www.ailsverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bu hatunlar yaşadıkça bana malzeme çok :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)