9 Mart 2013 Cumartesi

Diadermine Gözenek Temizleyici ve Canlandırıcı Tonik

Cilt bakım rutinimin ikinci aşaması bu tonik. Yarısından fazlasını kullandım ve yeterince fikir edindim. 


Tonik gözenek temizleyici ve canlandırıcı etkili.Tüm cilt tiplerine uygun.Pamuğun üzerine döküp yüzünüze uyguladığınızda yüzünüzde anında bir ferahlama hissediyorsunuz.Temizlemesi de gayet başarılı.Ciltteki kalıntıları söküp atıyor. Gözeneklerimin nefes aldığını hissediyorum.Toniğin en sevdiğim yanı ise ardında yapış yapış his bırakmaması.
Benim cildim hassas.Daha önce kullandığım bazı tonikler uyguladıktan sonra yüzümde bir müddet kızarıklığa neden olmuştu.Bu tonikte böyle bir sorun da yaşamadım. 
Gözenek sıkılaştırma özelliğine gelirsek tek başına çok başarılı olacağını sanmıyorum.Zira öyle mucizevi bir ürün yok henüz piyasada.Ben kullandığım tüm ürünleri gözenek sıkılaştırıcı etkisi olanlardan seçtim ve düzenli kullanımda iyi sonuçlar elde ettim.Ama yine söylüyorum sonuç mucize değil! Cilt bakım rutinimi merak edenler için tıktık. 

Ürün 200 ml.lik ambalajda 18-22 tl arasında satılıyor.Ben inndirimde 10-12 tl gibi bir fiyata almıştım.Bu fiyata performansından çok memnunum.bu bittikten sonra,elimdeki diğer tonikleri bitirince tekrar alabileceğim bir ürün.Size de öneririm.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli, üşenmeyin yazın :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...