BU BLOGDA ARA

23 Mart 2013 Cumartesi

Dermostil Alışverişim

Salı gecesi  dermostil.com'dan bir alışveriş yaptım. Bloglarla yaptığı kampanyalarla, kurulduktan sonra çabuk yükselen bir online alışveriş sitesi oldu kendileri.
Ama sadece kampanyalar yapıp gerisini boşveren bir site değil.Bu sitenin müşteri hizmetleri de taktire şayan!
Salı gecesi verdiğim sipariş çarşamba akşamı hala hazırlanıyor görününce,şiparişimi ne zaman kargoya verebileceklerini soran bir mail attım,hemen telefonla geri döndüler.Sırf kargo parası vermeyeyim diye aldığım flormar ojelerin tedariğinde bir sorun çıkmış,o yüzden gecikmiş siparişim.
Online müşteri hizmetleri üzerinden de bir konuşma yaptık,ojeleri Orly ile değiştirdim,2 saat sonra siparişim kargoya verildi..


Siparişim cuma günü elimde oldu.Ürünlerin ne kadar özenle hazırlandığını görüyor musunuz?Zarar görmemeleri için gerekli önlemi almışlar.Ürünlerim sapasağlam elime ulaştı.



Aldıklarıma gelecek olursak;

Kocacım için Bioxin Genesis şampuan 3 tanesi 45 tl.
Sally Hansen Instant Cuticle Remover (29.5 ml) 20.21 tl.
Acnecinamide Temizleme Jeli (150 ml) 15.25 tl.
Orly Oje-Lucky Duck (18ml)18.40 tl.


Ve bunlar da Dermostil'in bana gönderdikleri;

Orly Oje-Terra Mauve 18ml.
La Roche Posay Effaclar Purifying Foaming Gel 15 ml.
La Roche Posay Kereum Ds Creme 3ml.
La Roche Posey Effaclar H 3ml.
Nuxe Body Fondant Firming Cream 7ml.

Dermostil.com'dan çok keyifli ve hesaplı bir alışveriş yaptım. Size de gönül rahatlığıyla önerebileceğim bir site.

Sample'lar ve hediye Orly oje için Dermostil'e çok  teşekkür ediyorum.



12 yorum:

  1. Goncacım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumlarınız ve anlayışınız için biz teşekkür ederiz.Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.Blog hayatınızda başarılar dileriz.

    Saygılarımızla
    Dermostil Kozmetik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğiniz için teşekkürler..Başka alışverişlerde görüşmek dileğiyle..

      Sil
  3. merhabalar,
    bu siteyi not ettim.yakın zamanda online bir kozmetik alışverişi yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba;
      benim araştırmalarıma göre en uygun site burası ve müşteri hizmetleri konusunda da çok iyiler.gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz:)

      Sil
  4. Acnecinamide ilgili fikirlerini sabırsızlıkla bekliyorum gonca, hepsini güle güle kullan iyi sonuçlar al inşallah paracıklar ziyan olmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım görümcem kullanıyor cildi çok düzelmiş bir ayda,bende onu referans alarak edindim bi tane.Kullanınca yazacağım :) Risksiz bi alışveriş yaptım,mutlu mesut kullanacağım hepsini :)

      Sil
  5. İyi günlerde kullan canım.Sally Hansen tırnak eti için jelini bende kullanıyorum çok memnunum.Acnecinamide temizleme jelini merak ediyorum daha doğrusu Acnecinamide ürünlerini merak ediyorum aslında yorumlarsan çok sevinirim.Benim cildimde önceden çıkan sivilcelerin kırmızı lekeleri var onlara iyi gelir mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım:) Kullanmaya yakında başlıcam mutlaka yazacağım,bende de aynı dert deneyip görcez :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)