BU BLOGDA ARA

25 Mart 2013 Pazartesi

Cute Penguin Nail Art

Sevimli penguenler tırnaklarda, hadi iş başına.
Cute penguin is on my nail, Let's paint it.


YAPILIŞI;
1.Adım: Penguenin yapılacağı orta parmak tırnağına siyah oje iki kat uygulanır.Diğer tırnaklara iki kat beyaz oje uygulanır.
2.Adım: Tırnağın yarısını biraz geçecek kadar,vücudu oluşturmak için beyaz ojeyle yarım oval bir şekil çizilir.Noktalama kalemi kullanılarak göz yapmak için iki küçük beyaz nokta konulur.
3.Adım: Fotoğrafta gördüğünüz hafif eğimli fırça kullanılarak turuncu oje ile küçük bir üçgen çizilerek burun, iki tane ''v'' şekli çizilerek ayaklar yapılır. Gözlerin içine siyah noktalar konulur.
4.Adım: Aynı fırçayla, beyaz oje sürdüğünüz tırnakların ucuna siyah ojeyle fotoğrafta gördüğünüz şekil çizilir.Ve içleri doldurulur.
Toap coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi bu!

HOW TO MAKE IT;
Step 1: Apply black nail polish to third finger nail,and apply white nail polish to the others twice.(image1-4)
Step 2: Paint a white round shape to the third finger nail.Paint two white small spots for eyes,using dotting tool.(image2)
Step 3: Paint an orange triangle for nose, and paint two orange 'v' shapes for feet.And paint two black spots inside white ones.(image3)
Step 4: Paint black waves top of the other nails.(image5)
Don't forget to apply top coat.
That's all!


1 numaralı fırçayı burun,gözler ve dalgaları yapmak için,
2 Numaradaki tığı gözleri yapmak için kullandım.

I used to;
Number 1 for nose,feet and waves,
Number 2 for eyes..



Penguenim sizce de sevimli olmuş mu?
Is my penguin cute ?

Deneyeceklere kolay gelsin!
If you try to make it,good luck!

10 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)