BU BLOGDA ARA

20 Mart 2013 Çarşamba

Cookie Monster Nail Art

Karakter yapmayı çok sevdim,kurabiye canavarını eğlenerek yaptım..Çok basit ama sevimli bir süsleme oldu.

I've loved to paint characters on my nails.I painted cookie monster with love.It is so simple but lovely nail art.


YAPILIŞI;
1.Adım: Tüm tırnaklara rakı beyazı oje tek kat uygulanır.
2.Adım: Orta parmak tırnağına mavi ojeyle yuvarlak bir şekil çizilir.(bende tam kurabiye canavarı rengi yoktu elimdeki mavi ojeyle, siyah oje karıştırarak kullandım)
3.Adım: Daha sonra kalın uçlu noktalama kalemiyle yuvarlağın tepesine birbirine bitişik iki nokta konulur.aynı noktalama kalemiyle siyah noktaların içine beyaz noktalar konulur.
4.Adım: Son olarak ince uçlu noktalama kalemiyle gözlerin içine iki küçük siyah nokta daha konulur.(Aynı hizada olmamasına dikkat edin.) Ve siyah ojeyle ağız çizilerek canavar tamamlanır.
5.Adım: Diğer tırnaklara ben kurabiye yapmayı tercih ettim.Siz ne isterseniz yapabilirsiniz.
Top coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi bu!

HOVE TO MAKE İT;
Step 1: Apply dupe white nail polish on your nails.
Step 2: Paint a blue round shape on your third nail.
Step 3 :And then paint two adjoining black spot to the top of the round shape, using thick-tipped dotting tool.Apply white spots inside the black spots using the same dotting tool.
Step:4 Finally apply two little black  spots inside the  white ones using fine-tipped dottig tool.And paint a black smiling mouth.
Step:5 Paint cookies on other nails.
That's all!
Don't forget to apply top coat.




1 numara büyük göz noktaları için,
2 numara küçük göz noktaları için,
3 numara ağız yapımı için kullanılır.

I used to;
Number 1; for big eye spot
Number 2; for smal eye spot
Number 3;for smiling mounth


İşte sonuç! Bence basit ama sevimli bir canavar oldu, siz nasıl buldunuz?

And the result is!I think It's easy but lovely monster,what do you think?

Deneyeceklere kolay gelsin!
If you try to make it,good luck!

6 yorum:

  1. çocukluğumun eeenn sevdiğim kahramanı!!!! Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde benimde :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Ya ne güzel olmuş ama yaaaa,keşke sen bizim komşumuz olsaydın;akşamları size gelseydim.Çay koysaydım sonra içerken sen bana bunlardan yapsaydın sonra çayın yanında yaptığım kurabiyeleri canavar gibi yeseydik:D
    Bak işte neredeeenn nereye hayal ettim düşün artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) ayyyy canikom ne güzel olurdu heee,anlatmışın böle ballandıra ballandıra acayip heveslendim :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)