BU BLOGDA ARA

8 Mart 2013 Cuma

Çiftlik Tırnak Süsleme / Farm Nail Art

Nette dolaşırken sevimli koyuncuklara rastladım. içimden bir çiftlik süsleme yapmak geldi.
Hadi başlayalım..

YAPILIŞI;
1.Adım: Açık mavi oje tüm tırnaklara iki kart uygulanır.
2.Adım: Tırnağın uç tarafına koyu yeşil bir oje uygulanır.
3.Adım: İnce uçlu noktalama kalemiyle 3. fotoğraftaki şekil yapılır.Ve içi beyaz ojeyle doldurulur.
4.Adım: Yine noktalama kalemi kullanılarak, ayaklar için siyah ojeyle tırnak ucuna iki küçük nokta konulur.Ve üçgen şeklinde siyah bir yüz yapılır.
5.Adım: Noktalama kalemiyle kulaklar ve gözler 5.fotoğraftaki gibi yapılır.
6.Adım: Çiftlik efekti yaratmak için diğer tırnaklarınıza hayal gücünüzle şekiller yapabilir, yada benden kopya çekebilirsiniz :)
Top coat uygulamayı unutmayın.
Hepsi bu!



Ben baş parmak tırnağıma ak koyun,yüzük parmak tırnağıma kara koyun çizmeyi tercih ettim. Diğer tırnaklarıma bir çiçek,bir ot yığını,bir de çit çizdim.Siz değişiklik yapabilirsiniz..



İşte sonuç,sizce çiftliğim nasıl olmuş ? Ben çok sevimli buldum:)

Deneyecekelere kolay gelsin! 

PS: Sağ taraftaki ankete katılıp, bir sonraki tırnak süslemeyi siz belirleyebilirsiniz...







2 yorum:

  1. Enem koyunların güzelliği, süslemenin şirinliği!!!!! Aştın aştın aştın!!!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)