BU BLOGDA ARA

26 Mart 2013 Salı

BornPretty Store Surprise

Sizlere güzel haberlerim var :) Geçenlerde BornPrettystore'dan bir mail almıştım.Yazışmalarımız sonucunda sizin için güzel bir anlaşma yaptık:)

I have good news for you :) I received an e-mail from BornPretty Store a few days ago.We have a good deal for you:)




Peki  bu sitede neler mi var? Şık takılar,aksesuarlar,kozmetik ürünler,makyaj ürünleri,saç ürünleri vs.vs. Benim için en önemli kısmı da Nail art ile her türlü malzemeyi bünyesinde barındırması.Benim gibi nail art aşıkları için harika bir site.Aradığınız herşey burada var.
Malumunuz bu sitede Çin menşeili bir site. E-bay da bulabileceğiniz herşey burada tek çatı altında toplanmış durumda.Fiyatlar da genel olarak uygun.Dünyanın her yerine ücretsiz kargo imkanı sunuyor ve ürünleri alındıktan 24 saat sonra kargoya veriyorlar.

So, what is in this site? Stylish and chic jewelleries, cosmetics, make-up and hair products etc. The most important part, for me, it contains all the staff related with the Nail Art. It is really a very good website for the ones who are interested in Nail Art just like me. You can find everything you need in this website.
As you know, this website is from China. In this website you can find everything on E-bay in one site and the prices are quite reasonable. They can ship worldwide and the shipping is free and also they ship the products you buy in 24 hours.


Ve gelelim BornPretty Store'un size ve bana sürprizine.
And let’s talk about the surprises of the website for you and me. 


Burada gördüğünüz kodu kullanan tüm okuyucularıma %10 indirim yapacaklar. 24 saat içinde ücretsiz kargo da cabası :)
This website is going to make 10 % discount for the ones who use this code(password). They also provide shipping in 24 hours and the shipping is free!!


Koda sürekli ulaşabilmeniz için sitenin sağ tarafına ekliyorum aklınızda bulunsun..
I add the pic. with code on right side of the blog you can always use it..

Siteyi gezmek için/For visit the website; http://www.bornprettystore.com/

Ben bu siteden bol bol alışveriş yapacağım anlaşılan.Size de şimdiden iyi alışverişler diliyorum.
I’m gonna shop a lot from this website and wish you nice shopping moments in advance.

                                                               Dear Nicole  and BornPretty,thank you!




4 yorum:

  1. Ay supermiş acaba takma kirpikleri kalitelimidir? Canım sen tırnak urununden baska bir sey aldınmı? Gumrukte sıkıntı olurmu acaba?

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş bu, çok teşekkürler :)

    bojelerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Tatlım hangi kargo şirketi ile geliyormuş acaba,bilgin var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. detaylı bilgi şurada canım http://www.bornprettystore.com/shipping.php?osCsid=998b0b2a748d4e3a3d7a6461becefe92 ,Türkiye'ye girince ptt kargo getirir muhtemelen.Ben de ürün bekliyorum 2 gün oldu..

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)